@stjarnfrugt nä jag tycker nog det är mest tråkigt att det jag avser när du och jag adresserar varandra missförstås och tydligen vice versa faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja troligen är de ett måndagsexemplar. Men jag orkar inte reklamera. Har köpt de på en av de sämsta nätsidorna, och få hjälp av dem är nog att glömma. Får spraya de med extra impregnering.@Charlotte1975 HW har garanti på sina täcken och det har hänt mig och flera ngn enstaka gång att man fått ett måndagsexemplar men då får du ett nytt om du reklamerar . Det är enstaka täcken som läcker .
KL jag har turen att bo nära Mias samt att hon sponsrar mina hyresvärdar, och ibland ngn gång om året har hon fabriksrensning . Säljer då ut ur sortimentet för allt mellan 25 och 50 procent och då är det ngn söm som inte blivit rak , eller ngn detalj osv i produktionen eller helt enkelt bara sälj av förra säsongens restlager . Hylla upp och hylla ner med schabrak , paddlar, lindor , täcken osv . Var där i onsdags och köpte fina schabrak för 250 spänn styck samt ett superhärligt skritttäcke i ull för 250 spänn .skritttäcket hade svans ringarna högt upp enligt tidigare upplaga så de frågade om jag ville ha spännena längre ner och ändrade medans jag shoppade resten
Kl
Jag efterlyser en tjej, som jag tror hade en 07a. Hon flyttade till England. Vet någon vem jag menar?
Jag har ullskritttäcken sen tidigare och de är jättefina, men detta var så fint och prisvärt att det fick bli ett till just ull i ett skrittäcke är verkligen det bästa som går att få tycker jag - värmer, andas, transporterar ut fukt osv, och dessutom håller det även i idogt ihållande duggregn, blir bara vattenpärlor utanpå täcket eftersom hästens värme håller bort vattnet från att träda in . De är guld !@mackan Gud så avundsjuk jag blir ang Mias. Nästa gång när det är utförsäljning så bokar jag en biljett dit i enkom Ett ullridtäcke har jag tänkt köpa hela vintern men ridit med mitt regntäta även inne i ridhuset. Av snålhet. Men eftersom jag ridit med det även i varmridhus pga ryggproblemen hon hade så hade det nog varit sjystare att ha ett ulltäcke som borde andas bättre än regn-ridtäcket med fleecefoder...
Sitter ännu och grubblar på mitt i-landsproblem om det blir ett 0g eller 100g... tur man har vettigt för sig en lördagkväll.