Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är jättesunt att @sommarminne inte tycker hästens storlek öht skulle vara ngt som är en variabel i att inte kunna rida ett program på kort bana . Inget som öht ska vara en variabel i sak , då hade man ju fått väldigt stora problem i högre program allmänt om rörelser inte skulle kunna utföras i rätt tid på väldigt begränsad tid i fråga om yta .@sommarminne Tack, är så sjukt glad över att kommit över 70-strecket. Tycker ritten ser prydlig ut, men jag förstår inte varför du envisas med att rodda runt jättehästen på kort bana? Måste väl finnas lite LA3 även i era krokar?
Jättefina!Testar igen!
@mackan och @stjarnfrugt Nja, jag ser ingen fördel med att rodda runt kortbaneprogrammen när allt ovanför LA1 går på lång bana. Det främjar inget framåttänk eller mjukhet även om jag tycker att @sommarminne gör det mycket bra. Tror (är helt säker på) att det kommer bli ännu bättre på lång bana där det går att rida på mer utan att det kommer ett staket/vägg efter tre galoppsprång. Men jag köper helt att det är bättre att hålla sig till sin komfortzon vad det gäller program på tävling när det inte finns möjlighet att rida in sig på nya linjer hemma.
@Amanda_F Det saknas ord för hur-jävla-avundsjuk jag är på dig. Och för hur-jävla-frustrerad jag är över det faktum att jag inte kan rida för denne mer. Talade men en av mina gamla stallkompisar i helgen och denne hade varit iväg på en tredagarskurs med tränaren... Jag kände för att lägga ner dressyren helt. Detta är inte ens en millimeter i jämförelse med den utvecklingspotentialen man hade haft om man stannat i de där trakterna. Jävla idioti hästmässigt att flytta hit.
Otroligt snygga ni är, det första ser ut att vara taget ur en katalog.Blev lite fotad på framridningen idag!