Härligt gung i den hästen jag förstår att hon tittade på grävmaskinen, den såg ju enorm ut! nästa gång går det ännu bättre.
Hihi nej den var livsfarlig Ja det tror jag med . Vi tar samma plats nästa gång också då det är "hemmaplan" för oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt gung i den hästen jag förstår att hon tittade på grävmaskinen, den såg ju enorm ut! nästa gång går det ännu bättre.
Jag var nöjd med debuten helt klart. Vi är inte alls där ännu så var jättenöjd med 58%. Om några veckor så kommer enkla bytena sitta och skolorna vara bättre men jag ska inte rida MSV C förrän i höst iallafall.@Jfrelin: Så fina! Grattis till placering!
Jag tyckte ni var fina i MSV C:n också, helt ok debut väl? Sen är det bara att träna på hemma.
.
@sommarminne Jo jag vet, men jag fegar ur lite när jag inte vet hur den ligger när den är omvärmd. Sen så var inte den sadeln jag tittade på igår i såpass bra skick att jag hade velat lägga dom pengarna. Men jag funderar på att höra hur mycket stallägaren ska ha för sin gamla sadel och i såna fall göra i ordning den om priset är rätt och ha den så länge tills jag hittar en i fint skick. Tyvärr är det inte så många hoppsadlar från Passier ute till salu, dressyr hittar jag mängder.
Det är klart att det skulle ge med sig om jag red ut jätteofta men jag tycker inte det är kul att rida ut och det är en tävlingshäst så jag tränar hellre En gång i veckan räcker. Hon vilar en dag i veckan, hoppar en dag, rids ut en dag och på banan 4 dagar. Det är som sagt inte hästen det är fel på. Det är jag som blir rädd och tycker allt är obehagligt. Är kontrollfreak, därav dressyrryttare , och blir orolig när planen ändras som idag när vi träffade på hon som ramlat av och fick ändra vår rutt. Jag fixar inte det. Tror de flesta skulle tycka hon var väldigt snäll att rida ut på. Skulle aldrig bocka eller så. När vi har sällskap går vi oftast först och det går jättebra. Kan gå sist också.@Jfrelin
Min häst skulle vara nuts att ridas ut så sällan. Hon måste ridas ut flera dagar i veckan för att vara trevlig, annars blir hon alldeles för laddad. Har du provat att rida ut henne oftare och se om det ger med sig?