@sassiball Klokt att vilja kolla din häst ändå om din magkänsla säger något. Men förstår att valet av vet. inte blir lättare.
Jag var hos en Jonas T i Ängelholm då det diagnostiserades en pålagring på si-leden på min 06:a.
Har ju lite funderingar på om och vad jag ska hitta på med Bellona..
Helst skulle jag vilja hitta någon som red igenom henne ett par ggr.
Det känns som att det är en hel del spänningar och stelhet och jag är inte duktig nog att lossa henne då hon blir så mycket och det känns som jag rattar runt ett fartyg för tillfället..
Jag tillhör väl den som har lägst ambitioner i tråden..Hoppas hinna/kunna komma ut å tävla dock.
Vill det så mycket men tid och pengar och familj samt en ännu mer sjunkande självkänsla gör ju att det tar emot. Dottern ska ju också tävla på Loppan som är 06:an då och det krockar iom att hon är bredåkare den lilla divan..
Har ju bara tävlat i fem år och är 40+ så har någon liten panik att liksom utveckla mig så gott det går inom ridning.
Dessutom ska vi sälja vårat hus, vilket skapar lite huvudbry. Är ju väldigt speciellt då det är gammalt som gatan och stort samt ligger i ingenstans..
Å på det knasjobb som inte kanske kräver chalmers direkt, men ändå skapar mycket stress och är rätt slitigt fysiskt och kanske även på det andra planet då det är ganska stressigt och känslan av otillräcklighet är stor ( Uska i hemvården..)
Vill försöka att inte springa in i en vägg, det är så onödigt, har testat och var sängliggande i 14 dagar och verkligen inte ORKADE gå ur den..
Igår red jag båda fuxflickorna iallafall och vädret var ju helt lovley!!!
Jag upplever dig som ambitiös i alla fall. Sen är ju inte vägen alltid spikrak, man får försöka lösa det så gott det går.
Jag har inte heller tävlat dressyr i så många år, började 2011. Och jag är också 40+
Hade gärna tävlat på lite lagom nivå om nu pållen är ok.