Ängelholm.. Jag vet inte vilka vet. Som jobbar där nu visserligen och om dom är bra.
Ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ängelholm.. Jag vet inte vilka vet. Som jobbar där nu visserligen och om dom är bra.
Oktack för tips. Man har ju hört många goda ord om Spångfors genom åren, jag funderade på att testa åka dit, hade tänkt ringa och höra om tider imorgon. Det enda stället jag inte vill till är Helsingborg.
Ok, det visste jag inte, vad tråkigt. Ringer väl Ugglarp då. Det stod equineclinic på deras sida, jag hade för mig att Huntleys kallade sig det, är det den kliniken som flyttat`?Spångfors tar inga nya kunder så om du inte redan är kund där får du nästla dig in via någon som redan är kund.
När en läser i den här tråden kan en ju undra om det bara är högpresterande A-personligheter som har häst. ALLA vill så himla mycket! Eller så har vi bara lyckats få ihop ett helt gäng likartade personligheter här i tråden och det är därför den är så bra och vi faktiskt (för det mesta) förstår varandra så väl.
Mina hästar har vilat nu (förutom random småturer på 30 minuter) i en och en halv vecka och känner hur deppigheten verkligen väller över mig. Det är helt SJUKT att det kan påverka en så himla mycket. Men jag vill ju riiiiida och trääääna. Buhu.
Innan Ugglarp kom som det är idag var det Göran Rydén som nu driver Söderåsens hästklinik som var på Ugglarp. Uwe drev Ugglarp ett tag men han driver nu eget.
Barbro och Ingrid Olsson driver Huntley, avfart Hjärnarp, för mig är de outstanding (nu har jag inte läst vad du ska göra där utan bara läst denna sida om olika kliniker). Behöver du hjälp och jag kan så bor jag bara 5 km därifrån typ.
I Slöinge kan jag rekommendera Anette Graf. Fördelen där är att man också kan rida hästen under veterinärens uppsikt och att de har en egen beridare som provar hästen (om man medger det).
Personligen rekommenderar jag inte Ugglarp och inte Uwe. Men det är ju enbart pga personliga upplevelser. Inte Göran heller men det är mer pga hans personlighet som jag inte klarar av honom.
Hoppas du hittar en bra medryttareJag slängde faktiskt ut en medryttarannons idag så nu får jag se om någon nappar. Det bästa hade nog varit om en galen hästtokig 15 åring utan självbevarelsedrift svarade![]()