Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många funderingar nu på hur jag ska göra med Grand Prix... blir tokig på allt funderande. Jag tycker hon är för frisk och pigg och levnadsglad för att dömas ut, det känns inte rätt. Samtidigt vet jag inte om jag orkar ett år till av rehabilitering och igångsättning. Det är ju sååå jobbigt.
Jag har känslan av att hon inte håller för dressyrträning men fungerar att rida rakt fram på, utan för höga krav på att hon ska trampa under sig.
Så då brottas jag med tanken på att behålla och själv hålla mig till att rida ut mest, och förlika mig med att det inte blir någon träning/tävling med henne. Rent tidmässigt borde det passa mig utmärkt, med småbarn och allt. Men för själva hästintresset/ridintresset så är det ju döden.
@Novali01 jag tänkte mest att vilka sadelmärken har sin egen padd liksom ?
Ang padd och proffs så har väl de flesta hoppryttare padd men nog är det flera dressyrproffs som inte har det ? Patrick och Adelinde tex .Sällan sett dem använda padd . Men iof brukar jag inte notera vem som har/inte har osv så mycket rent generellt .
Tog just in Barb för kvällen och hon var helt snorfri! Inte varit så fin i näsan sen detta började! Hoppas så att motionen var nyttig och att hon inte blir sämre igen!
@Marvin Tycker att Ritan ser mycket bättre ut än jag förväntat mig av din beskrivning . Har du ens haft henne en månad? ommer bli bra det där, men ta det lite piano bara.
Haft henne 3 veckor.
I morgon blir det skritt och så tänkte jag prova att tömköra på tisdag. Sen är jag på kurs igen ons-fredag, så då får hon vila ons, tors och så rider vi ut nästa helg igen. Hon har blivit tokpigg av att vila, så det känns som att hon behöver gå, samtidigt som jag är rädd att ha sönder henne.
Åkte och pussade lite på Chatsi idag, hon har varit nybörjarhäst kompisens sambo, han red för andra gången i sitt liv igår, och idag skrittade de ut en timme i skogen.