Åh, vad roligt @Charlotte1975 , det har jag alltid velat vara med på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fuskis som tjyvtränar, jag vill ju se lite actionNästa helg ska vi på polishäst träning. Testade lite själv i dag. Riktigt så här lugnt va de inte på första försöket, men de gick ganska snabbt att övertala henne.
De blir nog lite action också....Fuskis som tjyvtränar, jag vill ju se lite action
Gud vad kul !De blir nog lite action också....
Finner det helt fascinerande hur en liten tygtrasa kan kosta över 2000 spänn...och även att den beskrivs som en undergörande liten sak som får en sadel att passa alla hästar!
Nej verkligen inte precis som du säger jag håller med .Ja jag fattar det inte? Jag kommer aldrig i mitt liv köpa en så dyr tygtrasa iaf.
Ja jag fattar det inte? Jag kommer aldrig i mitt liv köpa en så dyr tygtrasa iaf.
PS :vad är det för huvudlag du har - PS High jump revolution eller ?
Nej verkligen inte precis som du säger jag håller med .
Jag tycker dock det är extra problematiskt /intressant att just Ergo som helt ny på marknaden och hur fantastiska sadlarna är osv, direkt tar fram en svindyr padd och säljer den som jätteunik osv ... Det blir väldigt lustigt i sammanhanget som jag ser det .
Thinline är ju inte billiga direkt?
Happ, inte ett blåmärke under hoven för Indra. När hon drog av sig skon stannade en söm kvar som petade in sig i bärranden. Där har det naturligtvis blivit en böld. Den skars upp igår och den var tack och lov liten. Så nu är hon gipsad och står på box.
Barbie har dessutom fått ett bakslag och hostar mer nu igen.
Sjukt segt. Hoppas båda piggar på sig snabbt!Happ, inte ett blåmärke under hoven för Indra. När hon drog av sig skon stannade en söm kvar som petade in sig i bärranden. Där har det naturligtvis blivit en böld. Den skars upp igår och den var tack och lov liten. Så nu är hon gipsad och står på box.
Barbie har dessutom fått ett bakslag och hostar mer nu igen.
Ja jag fattar det inte? Jag kommer aldrig i mitt liv köpa en så dyr tygtrasa iaf.
Fast de är ju lite mer än en tygtrasa i de flesta paddar. Många på marknaden nu har ju lite Tempur material, antar att de är de du menar med rymdmaterial. Håller med om att priserna är galna, men tycker inte att de är mkt värre än andra hästsaker på marknaden nu. Listan på svindyra hästtillbehör kan ju göras lång. Vad är de den mest överprisade produkten på marknaden enligt er?