Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Är det farligt att ge hästarna ensilage??
Har hört att det kan vara det, men att man kan ge dom nogon spruta??
För vårat hö blev väldigt...
Foder & Strö
Har hört ryktas om olika örter som ska hjälpa på ston som får extrema "PMS"-besvär under brunsten...Ngn som är bra på det eller har tips...
Foder & Strö
har en liten fråga ang havre, måste man kompletera denna med något tex vitaminer eller liknande?
Vad skulle ni rekomendera?
Har nämligen...
Foder & Strö
Gah, jag har tappat bort mitt papper =/
Så kan någon vänlig liten själ upprepa behoven för avvant föl åt mig. Jag vet vad hon ska ha nu...
Foder & Strö
Ser ut som om höet är rätt kraftigt i år också (har inte fått analysvärdena ännu, dock, detta är en hypotetisk fråga).
Jag vill absolut...
Foder & Strö
Jag har införskaffat mig SLU-häftet som jag tycker är mycket bra. Men det står inte Mj-behovet till 2,5 månaders föl. Är det för att han...
Foder & Strö
Fick hem ett par vbl i augusti. Den ena ska jag nog behålla för hon har något visst som jag fastnat för. Den andra damen ska jag rida in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.