Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Lite komplicerad fråga kanske..
Jag vet ju att det är olika från häst till häst, men det verkar ju lite onödigt att behöva ge hästen en...
Foder & Strö
Ja, nu är vårt hösilage hemma, & öppnat. Godare än godast verkade hon tycka att det var. Får väl se hur länge hon tycker det.
Dom andra...
Foder & Strö
Hur mkt väger en sådan pelletshink från Krafft med mineraler? Alltså hur mkt mineraler är det i? 2 kg eller mer? Sitter här och försöker...
Foder & Strö
Går det att räkna om värden som är angivna i procent, till värden per kilo foder som man kan räkna foderstat på.
Ex Dodson&Horells foder...
Foder & Strö
Är det någon som provat dynavena? :confused:
Min häst har haft väldiga problem med lös mage. Har provat allt känns det som. När jag gick...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.