Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur lång övergångsperiod bör man ha när man byter hö från ett stall till ett annat?
Jag har börjat smått med att byta ett kg i taget och...
Foder & Strö
Vilket rekomenderar ni? Finns det för och nackdelar som är bra att veta? Finns det pulvervitaminer? Borde inte det vara bättre då eller...
Foder & Strö
sj ger jag mitt hlb 1 kg kvarnby total + ½ kg korn & 2 dl havre + mineraler & E,B vit. hon får också 7 kg hö.... vet inte´, låter dt bra...
Foder & Strö
jag upptäkte nyligen att min foderbok är gammal och inte har dom aktuela sifrorna längre så undrar jag om det är någon här som kan tala...
Foder & Strö
Är det någon som vet något om fruktaner i olika sorters gräs o lite mer om situationer när halten stiger, kalla nätter soliga dagar vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.