Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Nån som vet om de gör något slags avbrott eller om tikar löper hela livet?
Svar
4
· Visningar
890
Senast: nefretel
·
Övr. Hund I kväll somnade Rocky in hemma i mitt knä. Orkar inte i detalj gå in på vad som hände, just nu känner jag bara tomhet och...
2
Svar
24
· Visningar
1 848
Senast: ako
·
Övr. Hund Fy,hur kan man övht göra så mot mot oskyldiga djur... :cry: :cry: Easton
Svar
19
· Visningar
1 204
Senast: Enya
·
Övr. Hund I onsdags åkte han hem, svärföräldrarnas schäferhane. Usch vad här är tomt. Min hund ligger bara och sover hela tiden. Han verkar lite...
Svar
5
· Visningar
643
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja.. vi märkte nu ikväll att vår tik luktar väldigt illa i slidan... Precis som hon luktade när hon löpte i början på januari... Pigg...
Svar
5
· Visningar
7 703
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund 1. Vad har du för hund? 2. Hur gammal är hunden? 3. Hur många gånger om dagen får hunden mat? 4 a. Vid vilka tider får hunden mat? 4...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 067
Senast: Cesam
·
K
Övr. Hund Hundarna är såå himla mysiga att iaktta :) Jag är hemma hos pojkvännen, passade på att fota Kaisa (ETT) och Simba (Chow) alldeles nyss...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Kalinsi
·
C
Övr. Hund Äntligen! Så som jag längtat! Men nu kommer han till oss igen, terror-hunden Perro! :love: Sambons jobbarkompis jackrussel kille. Vi...
Svar
13
· Visningar
881
Senast: Cronis
·
Övr. Hund vad kostar dom ung? I månaden alltså? Inköp är väl olika beroende på var man köper dom.
Svar
3
· Visningar
724
·
Övr. Hund Har blivit lite intresserad av denna rasen. Finns det någon som vill berätta mer om denna fina rasen. Blev helt kär när en medlem...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 713
Senast: Mirre
·
T
Övr. Hund Är det bättre att ge 6 dl/dag av ett foder med 37% kolhydrater eller 8dl/dag av ett foder med 46% kolhydrater? Vad hade ni gjort? Jag...
Svar
11
· Visningar
837
Senast: Tippan
·
Övr. Hund :bump: Här kommer några bilder på mina galningar :D mkt snö Mulle 1 2 Letar godis Tuffsan 1 2 Ehm känguru? :D
2
Svar
28
· Visningar
2 270
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vart är hundvärlden på väg???? Höll på att dö av chock häromdagen, men har sedan efteråt blivit mycket betänksam, vad kan vi...
Svar
16
· Visningar
1 073
·
G
Övr. Hund Har ni några bra förslag på hur man kan träna stående? Selma stannar blixtsnabbt och rör sig inte ur fläcken.. men hon SÄTTER sig. Har...
Svar
16
· Visningar
1 275
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund :cry: nu ger jag upp...tror inte min tik har nå valpar i magen...de är bara 5 dagar kvar tills hennes dag 63. hon har ingen mage inte...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Orzon
·
G
Övr. Hund Någon som vet hur det funkar om man flyttar, med medlemsskap i länsklubben? Blir man automatiskt medlem i nya länet? För när man gick...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: glee
·
S
Övr. Hund jag hittade en annons här om bordercollie blandisar :love: , jag har mailat och hoppas att de hör av sig.... jag och min kille letar...
Svar
1
· Visningar
621
·
G
Övr. Hund Min lilla vovve är på väg ur tiden! Mamma ringde i morse och berättade att min älskling (Cavaliertik med hjärtproblem sedan några år)...
Svar
7
· Visningar
1 016
Senast: Lady_A
·
S
Övr. Hund Min ena hund dog idag och jag är så fruktansvärt ledsen. Tårarna bara rinner och det gör ont i hela kroppen. Jag orkar nästan inte vara...
Svar
8
· Visningar
1 416
Senast: prince77
·
M
Övr. Hund skulle man kunna smörja in sin hunds trampdynor med vanlig hudkräm/handkräm för människor? dom har blivit så väldans torra nu när det...
Svar
18
· Visningar
29 270
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka