Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (ATL) Antalet nybyggda ridhus ökar. Allt fler hästar och ryttare är i behov av träning inomhus och hallbyggarna har fått en växande...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (TTELA) Ridning, skötsel och teoriundervisning. Hästar är en naturlig del av vardagen för några av Sjuntorpsskolans elever. Skolan...
Svar
0
· Visningar
703
·
Hästnyheter (HD) Det reds rasande snabbt på Bornslätts ridbana utanför Krika igårkväll. Ett 20-tal hästar , från små rultiga ponnyer till stora och...
Svar
0
· Visningar
651
·
Hästnyheter (Sundsvalls Tidning) Juni 2005: Stig H Johansson flyger ur sulkyn efter att hans häst blivit anfallen och taklad av konkurrenten Digger...
Svar
1
· Visningar
1 134
Hästnyheter (Aftonbladet) Vet ni vad Jan Brink och Richard Gere har gemensamt? Gere har gjort det på film och Brink gör det till häst. De spelar...
Svar
0
· Visningar
780
·
Hästnyheter (Bergslagsposten) Tävlingar med islandshästar är den snabbast växande ridsporten. I helgen är det hösttävling i Järnboås utanför Nora...
Svar
0
· Visningar
786
·
Hästnyheter (Eskilstuna Kuriren) Ulrika visslar dovt och vi väntar. Plötsligt dyker det upp en liten figur i skogskanten, följd av en till, och så...
Svar
0
· Visningar
859
·
Hästnyheter (Dala-Demokraten) Med kurbitstäcken på hästarna och själv iförd kostym och kubb, vann Mats Norell SM-titeln i Hästplöjning. En titel...
Svar
0
· Visningar
920
·
Hästnyheter (ÖA) Fem placeringar på fem starter. – Man kan nog säga att detta var min mest lyckade tävling någonsin. Jag har aldrig tidigare...
Svar
0
· Visningar
761
·
Hästnyheter (Guiden) En otäck olycka inträffade på måndagen på Solvalla. Det lovande fyraåriga stoet Penny Avant bröt nacken och dog under ett...
Svar
0
· Visningar
855
·
Hästnyheter (HT) Svår olycka på Hagmyren. Ett av de största kusknamnen skadades illa. Oregerlig häst sprang över medtävlare...
Svar
0
· Visningar
741
·
Hästnyheter (ATG) En världsstjärna är tillbaka på V75. En världsstjärna som gör sin första start någonsin - på Färjestad. - Scarlet Knight blir...
Svar
0
· Visningar
726
·
Hästnyheter (ATG) För snart tre månader sedan sparkades Tommy Eriksson svårt i ansiktet. Rommetränaren fick svåra skador och förlorade synen på...
Svar
0
· Visningar
684
·
Hästnyheter (Länstidningen i Östersund) Östersundsamatören Jan-Ivan Eriksson debuterade på klassisk travmark i onsdags. Han körde lopp på Vincennes...
Svar
0
· Visningar
726
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Nu är det klart. Gidde Palema lägger skorna på hyllan. Men bara för den här säsongen...
Svar
0
· Visningar
638
·
Hästnyheter (Aftonbladet) I dag rider Malin Baryard i Linköping Horse Show. På onsdag lagar hon mat på lyxrestaurangen Fredsgatan 12...
Svar
0
· Visningar
749
·
Hästnyheter (HK) Obesegrad norsk blev för svår för Faksen J:r. Än finns dock chansen i största norska treårsloppet...
Svar
0
· Visningar
665
·
Hästnyheter (VT) Ivar Svensson sken ikapp med solen under fredagens gårdsauktion på Ekenäs utanför Gamleby. Samtliga 36 mjölkkor och alla andra...
Svar
0
· Visningar
1 006
·
Hästnyheter (Södermanlands Nyheter) – Jag var mer rastlös för några år sen, säger Therese Hård och tar en stor klunk av sitt röda te från Tanzania...
Svar
0
· Visningar
673
·
Hästnyheter (Specialpedagogik) Jag anländer till Sofies gård tidigt en lördag morgon i juni. Det första jag hör är en tupp som gal och genast...
Svar
0
· Visningar
1 362
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka