Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Ridsport) Svenska Connemarasällskapet har hållit riksutställning, ridklasser och connemaramästerskap med ett stort antal deltagande...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Östran) I helgen avgjordes Thoreb Cup i Mörbylångas stadspark för tolfte året i rad. Uppemot 500 ekipage kom till start i den...
Svar
0
· Visningar
553
·
Hästnyheter (Folkbladet) I fredags var Helena Lundbäck nöjd med sin insats i laghoppningen i engelska Hickstead. I går, efter GP-hoppningen var...
Svar
0
· Visningar
743
·
Hästnyheter (Nyheterna) Den är inte mycket större än en välvuxen hund, men ack så mångsidig. I lördags visade shetlandsponnyn upp sina många...
Svar
0
· Visningar
581
·
Hästnyheter (Sydsvenskan) Turisternas färd fick ett snöpligt slut. Ånglokståget som går från Sankt Olof till Brösarp kolliderade ikväll med en...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Sessiagh
·
Hästnyheter (SvRF) På söndagseftermiddagen lyfte de första svenska OS-hästarna från Amsterdam. http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=89713&x=1&a=1139859
Svar
2
· Visningar
865
Senast: CeciliaW
·
Hästnyheter (BT) Sämsholm blev hennes sista tävling innan avresan. Men någon succé blev det inte, den sparar hon till OS. –Jag är grymt laddad...
Svar
0
· Visningar
647
·
Hästnyheter (Ridsport) Unga George satte på nytt namnet Whitaker överst i ett mästerskap genom att vinna guld i hoppning med The Colour of Money...
Svar
0
· Visningar
648
·
Hästnyheter (NT) Helena Lundbäck hade en bra helg i engelska Hickstead och var mest nöjd med hur hästen Cool On skötte sig...
Svar
0
· Visningar
601
·
Hästnyheter (HP) Colette RossPrince på hästen Rubignon vann både den bästa klassen och totalsegern i Sveriges största dressyrtävling som avgjordes...
Svar
0
· Visningar
1 828
·
Hästnyheter (LTZ) För elfte gången i ordningen hölls bygdetrav på Björnvalla utanför Vemdalen i lördags. Ett fyrtiotal hästar fördelade på sex lopp...
Svar
0
· Visningar
968
·
Hästnyheter (BLT) Flera ekipage blev färdiga för SM och tre gick vidare mot Globenfinal. Många glada segrare korades i helgen hos Karlskrona-Lyckå...
Svar
0
· Visningar
586
·
Hästnyheter (NT) - Jag är jättenöjd med dem! Lotta Jerhammar-Cidheden har just suttit av efter en tuff helg. Under lördagen gjorde hon sex...
Svar
0
· Visningar
600
·
Hästnyheter (Travnet) Även om det inte gick särskilt bra i kusk-EM för Björn Goop behövde han inte lämna Charlottenlund lottlös. Björn vann både...
Svar
0
· Visningar
525
·
Hästnyheter (Travnet) För några veckor sedan flyttades topphästen Keep On Flying från sin tränare Magnus Ladegaard. Ägarna var inte nöjda med hur...
Svar
0
· Visningar
627
·
Hästnyheter (SKD) Polisen fick klockan 16.51 på söndagen ett larm om en något annorlunda olycka. I Vitaby utanför Simrishamn kolliderade en lastbil...
Svar
0
· Visningar
597
·
Hästnyheter (NT) På en stor gård, kallad Hov, utanför Mogata, bor Susanne Gustavsson och Tommy Svensson mitt i en idyll...
Svar
0
· Visningar
597
·
Hästnyheter (Travnet) - Jag känner mig förföljd, säger Peter Sjöberg till travnet.se Otäcka bilder har figurerat i en lokaltidning och en...
Svar
0
· Visningar
606
·
Hästnyheter (Ridsport) Corleone Kosmos är Nordamerikas bästa häst. Det befäste han med seger i Trotting Classic Final på Meadowlands inatt. På...
Svar
0
· Visningar
644
·
Hästnyheter (Travronden) Creamy Mimi eller No Pain No Gain? Trond Smedshammer eller Jonas Czernyson? Svaret blev förstås Brian Sears i det tredje...
Svar
0
· Visningar
561
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama