Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan I mitten av Augusti sålde jag en ny sadel till en kvinna uppåt landet. Allt frid och fröjd. Jag hade haft sadeln i ca en veckas tid, den...
Svar
14
· Visningar
2 325
Senast: Beppo
·
A
Hästmänniskan Nybörjare söker råd! Har ni några bra tips på god litteratur om bokföring (enskild firma), så tages de tacksamt emot... /Karin
Svar
6
· Visningar
3 696
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Någon som vet var på nätet man kan hitta hela köplagen ?
Svar
3
· Visningar
1 663
Senast: crazy
·
Hästmänniskan Om en hingst är ägd av ett bolag (handels), det är två ägare där båda är firmatecknare. Får då båda underteckna språngsedeln eller är...
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Boj
·
T
Hästmänniskan Tänkte höra lite vad ni tycker om min stallhyra,.,. Jag betalar 500:- i kallhyra varje månad, då ingår utsläpp + alla fodringar och...
Svar
19
· Visningar
2 553
Senast: MysticDream
·
F
Hästmänniskan Har ni sett annonsen om auktioner på Irland i dagens ridsport? Har någon nån erfarenhet av just det här företaget och deras auktioner...
Svar
2
· Visningar
1 477
Hästmänniskan Jag har sagt upp bägge mina boxplats kontrakt och flyttade den ena hästen den 1 september och den andra 5 september, vad har jag för...
Svar
6
· Visningar
1 707
P
Hästmänniskan Är det någon här som har koll på måtten över hur breda och höga boxdörrar bör vara? Tacksam för svar!
Svar
3
· Visningar
1 831
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan Jag ska ev anställa en kille som ska sälja lite åt min firma, det blir hans extra knäck (fast heltid))tills han börjar sitt "riktiga"...
Svar
2
· Visningar
3 265
Hästmänniskan Jag har en valack på 11 år som jag vill byta försäkringsbolag på. Idag har jag Sveland, 20 000:- i A1, 20 000:- i A2. Jag hade tänkt...
Svar
6
· Visningar
1 738
Senast: Etienne
·
E
Hästmänniskan jag har hittat en stallplats till min shetlandsponny, och nu ör det så att jag inte bor hemma o inte får några pengar(är 16 år)...
Svar
7
· Visningar
1 452
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Hästmänniskan Förlåt mig om detta hamnar fel. Det är så att jag beställde en sadel i februari i våras. I april kom den, jag red 2 månader i den sedan...
Svar
12
· Visningar
1 735
Senast: Fakal
·
B
Hästmänniskan Hej undrar om nån vet var man kan få tag på regler ang hästhållning tex storlek på box, hage etc. Tacksam för alla svar.
Svar
11
· Visningar
1 958
Senast: Spirit
·
S
Hästmänniskan Många trådar om detta med hästpass men jag har inte hittat något svar på det jag undrar över... Hästpasset är ju obligatoriskt från 2005...
Svar
16
· Visningar
3 911
Senast: Pelle_P
·
Hästmänniskan Jag vill veta om någon har erfarenhet av Volvo BM 2254 (eller 2204, 2200, 2250). både positiva och negativa omdömen efterlyses!
Svar
12
· Visningar
24 251
Senast: Stalledrängen
·
P
Hästmänniskan Någon som vet var man kan hitta en riktigt rymlig skottkärra med plastbalja?Ej hög och smal. :confused:
Svar
1
· Visningar
2 080
Senast: Zolimita
·
Hästmänniskan här på studentboendet där jag bor håller de på med en upprustning/utbyggnad som skötts så dåligt av hyresvärden. vi tänkte försöka driva...
Svar
3
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·
S
Hästmänniskan Det stod ju lovord om underlaget i rapporten från dressyr-VM och det låter underbart att inte behöva vattna. Vet ni någon som har det...
Svar
2
· Visningar
1 755
Senast: Ramona
·
S
Hästmänniskan jag skulle vilja komma i kontakt med personer som har köpt häst och sedan lyckats häva köpet. Hur har ni gått tillväga?
Svar
3
· Visningar
1 685
Senast: MaLinn
·
L
Hästmänniskan Hej! Funderar lite på vad som är bra underlag i boxen. Fördelar och nackdelar med bädd (spån). Rider en korsning och nu när det...
2
Svar
28
· Visningar
5 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka