Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har lite funderingar...
Om man har en häst som inte rids men vill ändå ha möjlighet att kunna vara i ett ridhus är det rimligt att...
Ekonomi & Juridik
Någon som har koll på om det finns nåt bolag kvar som har 0% rörlig självrisk? Hittar bara ett.. Och på via nätet där kan man bara välja...
Ekonomi & Juridik
Tanken slår mig ibland; Livet är aldrig evigt. Har ju planerat att leva i cirkus 60 år till men, vad händer med min häst och min katt om...
Hästmänniskan
Jag har börjat fundera på att söka mig ett hästjobb i Tyskland där jag kunde jobba bara helgerna och på så sätt tjäna in boende, alltså...
Hästmänniskan
Hej hej!
Det är såhär att jag ska (KANSKE) och kolla på två hästar, en född 2000 & den andra 1997, jag är tolv år och har tänkt äga en...
Hästmänniskan
Vet inte hur jag ska göra... Eller om ens tråden ligger rätt... Har lånat en underbar häst på foder.. som jag passar superbra ihop med...
Ekonomi & Juridik
Har kollat runt efter ett transportbolag som kan köra gård-gård södra-mellan sverige men jag tror jag får spader snatt...
Alla kräver...
Hästmänniskan
Eftersom jag har lite dåligt med plats här hemma för hage just vid huset så har jag kommit på en annan lösning som kanske skulle kunna...
Ekonomi & Juridik
Är en hästförening som kom igång för över ett år sedan. Vi har hela tiden haft som mål att bli anslutna till svrf. Vi uppfyller alla...
Hästmänniskan
Jag ska flytta i januari till en stad där jag inte känner någon och vill såklart ha med min häst. Men det verkar lite halvt omöjligt att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.