Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man har en lösdrift godkänd för säg 4 hästar,behöver man förprövning om man då har kanske två boxar också? Alltså att det FINNS plats...
Ekonomi & Juridik
Om det i mitt hyreskontrakt för box står "Uppsägningstid: 2 månader" och på ett annat ställe "Betalning sker i förskott senast den 1a...
Hästmänniskan
För ca 6 månader sen fick jag för första gången det problem jag idag har, min svanskota värker något så jävulskt. Det hela uppkom efter...
Hästmänniskan
Jag har alltid hållit på med ridhästar medan min syster inriktat sig på travhästar. Min inställning har alltid varit att rida 5-7 ggr i...
Ekonomi & Juridik
I standardkontrakten för hästköp är ju en av punkterna " hästen ska kunna gå att A1-försäkra utan reservationer" (eller liknande). Och...
Ekonomi & Juridik
Hur kan det vara lagligt att stall ofta låter sina anställda jobba 6 dagar/v? Alltså inte då och då, utan jämt? Är stalljobb undantagna...
Ekonomi & Juridik
Har ett sto till salu som ska lämnas ut på prov (ja ja vet att man kan få en förstörd häst men väljer ändå att prova det)
och min fråga...
Hästmänniskan
Står i begrepp att förhoppningsvis köpa en 8-årig dressyrvalack för drygt 150’.
Velar oerhört vad gäller röntgen och är mycket tacksam...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.