Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Alla stall i vår närhet är svindyra, fulla, trånga och halvdags utevistelse. Åker man 4 mil så kommer man ut lite på landet. Där är det...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte min häst för 2 månader sedan, besiktades u.a och allt var frid och fröjd. Har kunnat rida 3-4v, och nu visade det sig att...
Hästmänniskan
Jag är bara några dygn ifrån att köpa en äldre ridskolehäst som jag känt i många år nu. Han kom till "min" ridskola 2007 och hade stått...
Hästmänniskan
Igår sålde jag min gamla 19åriga trotjänare till ett mysigt hem med promenadridning och mys. Vi var inte längre menade för varandra då...
Hästmänniskan
Tittar runt och provar lite hästar och tycker det är svårt med pris, givetvis har säljaren en bild av vad hästen är värd men som köpare...
Hästmänniskan
På asvh's hemsida så står det hur man gör för att registrera ägarbyte och de nämner att de skickar en faktura på ägarbytet, vad kan det...
Ekonomi & Juridik
Skulle gärna vilja ha era åsikter om vad ni tycker att denna häst skulle vara värd vid försäljning. Lite info om hästen:
Sto, 17 år...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.