Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Kommentera gärna, skriver mestadels av frustration... Jag har letat ny häst ett tag och kommit så långt att jag besiktat några stycken...
Svar
12
· Visningar
1 911
Senast: tara
·
Hästmänniskan Det har fungerat bra hitills. Maken har tagit barnen när jag har åkt till stallet och har han jobbat så har barnen följt med och borstat...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 970
Senast: Amelia
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
204
·
Svar
0
· Visningar
203
·
Svar
0
· Visningar
195
·
Svar
0
· Visningar
205
·
Svar
0
· Visningar
192
·
Svar
0
· Visningar
268
·
Svar
0
· Visningar
190
·
Svar
0
· Visningar
247
·
Svar
0
· Visningar
183
·
Svar
0
· Visningar
181
·
Svar
0
· Visningar
247
·
Gnägg Hej! Har en liten fråga som jag hoppas någon av er här inne har lite mer kunskap i än jag själv. Är nämligen så att jag undrar om man...
Svar
3
· Visningar
730
Ekonomi & Juridik Tittat lite på hästförsäkringar (fascinerande nog skulle hästen ifråga kosta 330 vs kattens 224, båda i Agria) och jag funderar på det...
2
Svar
27
· Visningar
1 569
Senast: Novalisa
·
Ekonomi & Juridik Ponnyn har ett eget sparkonto och jag tycker det är viktigt att ha en buffert separat för hästen. Men hur tänker ni andra? Har ni...
2
Svar
31
· Visningar
2 706
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Om man nu trots allt vill köpa en häst som visar sig ha eksem, hur mycket tycker ni det ska synas på priset? Säg att hästen är värd...
Svar
12
· Visningar
1 086
Senast: Mitrolle
·
Gnägg Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Jeps
·
Gnägg Jag och en vän diskuterade det idag när vi var ute och red. Vi dokumenterar ofta ridturen med de berömda öron/nacke bilderna på hästen...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 610
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila