Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nyss fått hem en häst reggad i Holsteinerförbundet, född i Tyskland. I passet står det inget namn på framsidan. På första sidan där det...
Ekonomi & Juridik
Jag letade häst i somras. Det fanns många nederländska importer till vrakpriser - trots att vissa hade riktigt schysst stam, hade bra...
Ekonomi & Juridik
Funderar lite på hur jag ska formulera ett kontrakt. Tänkte sälja mitt sto i vår, med fördel till avel, men att jag har kvar henne tills...
Hästmänniskan
När jag skriver "bra" menar jag inte en perfekt tävlings häst. Jag menar en häst som passar med mig som individ? Har kollat på annonser...
Ekonomi & Juridik
Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D
Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.