Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu ikväll när jag var i stallet så hör jag bonden som arrenderar åkern bredvid min hage komma med traktorn.
Det är ju inget som förvånar...
Hästmänniskan
Pga sjukdom funderar jag på att halvera hästantalet. Jag har lagt ut annons och fått ett svar som jag tycker är lovande. Men hur kollar...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag funderar på att skaffa häst igen efter några års uppehåll från hästar och ridning pga skada.
Det jag funderar lite på är vad...
Hästmänniskan
Jag har en 20plussare som senaste året har haft otur med sjukdomar. Vet har kommit ut massor med gånger och hästen har stått på klinik...
Hundavel & Ras Jag har svårt att ta sånt på allvar faktiskt. Min hund röntgade vi armbågar på, vaken. Veterinärerna sa att det går aldrig, för det har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.