Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Dags för besiktning nu under veckan, köparen kommer pga avstånd inte vara med utan nöjde sig med att prata med vet i efterhand.
Hästen...
Ekonomi & Juridik
Om man hyr stall plats o har kontrakt på boxen. Så ska ägaren arrandera ut stallet. Kan den som arranderar kasta ut folk för att den...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
Hästmänniskan
Alltså jag vet inte vad jag ska göra, jag skäms så mycket över det här. Grejen är att jag var ut till betet där min häst går, jag hade...
Hästmänniskan
Hörde idag av en som sa att stallvärd är skyldig att hjälpa till att skaffa ny stallplats åt hyresgäster som blir uppsagda. Eller ordna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.