Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om man köper en vara begagnad, får den beskriven av säljaren och ställer egna frågor, och den inte visar sig vara det som är sagt. Kan...
Hästmänniskan
!!!! vill gå på bollerup, så jag undrar om det är någom häsr som har gått eller går där, kan ni berätta lite om d???? jag undrar också...
Hästmänniskan
Vilka regler gäller när man importerar hästar (islandshäst) från Danmark. Ska det t.ex. finnas vaccinationsintyg och veterinärbesiktning...
Hästmänniskan
Ska i år för första gången anv. torv till permanentbädd. Kan nämligen inte ha pållan på obegränsad tillgång till halm eftersom hon blir...
Hästmänniskan
Vi har inte skrivit papper. Men sagt att dom skulle få låna hästen i 6 mån, sen köpa om dom vill. Men dom vill inte ha den nu efter en...
Hästmänniskan
Min famlij o jag letar just efter en gård. Men vi tittar även på gårdar som inte har stall. Så min fråga är just, vad ligger priserna på...
Hästmänniskan
En hög person i företag A är sur på en hög person i företag B (som är lite halvt konkurrent (men bara lite halvt)att personerna är sura...
Hästmänniskan
Vad kan en sån här häst kosta? Misstänker att den är ganska dyr..Valack , 7 år , svartbrun utb MSV B dressyr och LA hoppning. 155 cm i...
Hundavel & Ras Jag gav ungefär samma förslag när en annan användare hävdade att mops var något alldeles extra, uppenbarligen har jag missat vad det är...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Alltså det är ju jättedyrt att ha häst iväg för utb/försäljning. Klart det kostar extra?
Du betalar ju en månadskostnad tills hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.