Veterinär högskolan..

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare MysigaEm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 140
M

MysigaEm

Hej!!!
Någon som vet vart man kan hitta info om veterinärhögskolan??? Typ webb-sida eller nått??? Skulle vilja veta lite om intagningspoäng och sånt!!!
Tack på förhand!!!

www.slu.se Klicka på utbildning-grundutbildning-program-veterinärprogrammet.

Har du några andra frågor än om det som står där så kan jag försöka svara så gott det går.

Tiisa :)

intagningspoängen förra åre låg på 20,0 i medel. Ifall du undra.. sen tog dom in en del på intervjuer å prov oxå. men dom ska testa ett år utan de nu. Jag funderar oxå på det. Men jag vet inte om jag har lust att läsa matte D, fysik B å kemi B.

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 176
Senast: sweep
·
Hästmänniskan I höst väntar lite jobbförändringar för mig, och plan A är att vara kvar på nuvarande jobb i nuvarande stad bara jag och arbetsgivaren...
Svar
11
· Visningar
1 187
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 240
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 350
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka