Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Om jag har en häst utlånad på prov för försäljning, det står i kontraktet att hästen ska lämnas tillbaka i samma skick, annars skall...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: __Stilett__
·
J
Hästmänniskan Har precis rivit ner två stycken stora som gick upp genom taket på ladan/stallet. Eftersom de var i trä och inte plåtskodda så hade det...
Svar
18
· Visningar
4 816
Senast: armada
·
Hästmänniskan Många frågor gällande bestämmerlser vid transport av häst har varit uppe på detta forum ett flertal gånger. Nu vill jag tipsa er alla om...
Svar
8
· Visningar
1 397
S
Hästmänniskan Säg massa olika exempel på vad det kostar om hästen blir sjuk. Tex om hästen blir halt brukar det kosta si och så mkt.. beroende på si...
Svar
16
· Visningar
4 971
Senast: Raeman
·
Hästmänniskan Gubben som äger stallet där jag har min häst äger också kossor som går på bete nu. Problemet är att kossorna håller sig inte innanför...
Svar
11
· Visningar
1 519
Senast: Lena_B
·
B
Hästmänniskan Då min ekonomi är lite dålig just nu så funderar jag på att försäkra för bara 15000:- vet och 15000:- liv Vad tror ni om det? Kollat...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Lotus
·
L
Hästmänniskan Jag har för mig att jag läste i ridsport för ett tag sedan att det hade kommit ut nya vattenkoppar som men kunde ta loss underdelen på...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: armada
·
G
Hästmänniskan Hur blir man banbyggare och krävs det någon speciell utbildning, typ Hippologen eller liknande? :confused:
Svar
3
· Visningar
2 066
Senast: snus
·
Z
Hästmänniskan Har sökt på sidan, men inte hittat det jag undrar om. Har ställt min häst på lösdrift och vill ha koll på vilka försäkringar jag ska ha...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Boj
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om det finns någon som har tips om hur man får bort brännässlor. I sommarhagen breder de ut sig mer och mer för varje år...
2
Svar
28
· Visningar
10 646
Senast: javill
·
T
Hästmänniskan Vore jättetacksam för info om hur ni organiserar tävlingar. Vi planerar ett meeting, fre - sön men har ingen erfarenhet. Jättetacksam om...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: ferra
·
S
Hästmänniskan Läste precis tråden om hur man finansierade sitt hästköp. Många lånade pengar verkade det som. Hästar är otroligt dyra i drift. Jag har...
2
Svar
22
· Visningar
2 386
Senast: Sirisiri
·
K
Hästmänniskan Hur sätter man ett pris på en betäckning? Vad ska man tänka på när man ska bestämma ett pris på sin hingst?? Finns det några kriterier...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: Cesam
·
S
Hästmänniskan Någon som vet var man hittar en sadelbock. Tycks inte vara särskilt vanligt i hästsportbutiker. /stoffe
Svar
4
· Visningar
1 499
Senast: stoffe
·
W
Hästmänniskan hmmm... jag har blivit lovad en praktikplats av arbetsförmedlingen. de sa att"det finns pengar till mej". nu är min fråga, vad menar...
Svar
6
· Visningar
1 290
Senast: __Stilett__
·
F
Hästmänniskan Innan vi köpte vårt hus med stall och allt, blev vi i princip lovade mark att arrendera, men så gick gubben och dog, så vi fick ha våra...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: Jadzia
·
Y
Hästmänniskan effter ur en ekonomiskt mycket svår sommar och höst så ringde en kompis till mig till socialen i våran hem komun, hon har effter en...
Svar
8
· Visningar
1 616
Senast: Sar
·
M
Hästmänniskan Hej!!! Någon som vet vart man kan hitta info om veterinärhögskolan??? Typ webb-sida eller nått??? Skulle vilja veta lite om...
Svar
2
· Visningar
3 122
Senast: **BORTTAGEN**
·
Q
Hästmänniskan hej nu sitter jag här och funderar på min fram tid.. vill ju gärna arbeta med hästar men vet inte riktigt hur än! funderar därför att...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Millis22
·
S
Hästmänniskan På min påse stod inget om hur man blandar mne det är släckt kalk i säcken ialla fall. Någon vänlig själ som kan hjälpa oss vidare? Hörde...
Svar
3
· Visningar
2 694
Senast: Rolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama