Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är det någon som vet om det ska vara någon speciell färg om man ska måla hinderbommar, att det ska vara utomhusfärg förstår jag men om...
Hästmänniskan
Min kompis ska nu köpa häst.
Ett Engelskt fullblod, 155 cm -94
Väver ibland. Har fina gångarter. Snäll och trevlig.
Utbildad LA dressyr...
Hästmänniskan
Funderar på att bredda stallet då jag sett en annan bredda sitt stall med färdiga betongsektioner.
Tydligen så handlar det om sektioner...
Hästmänniskan
Elektroniskt \"råttjagare\".
Fick tipset av en kompis att skaffa en sådan till sadelkammaren.
Ngn som vet VAR man handlar en sådan? Och...
Hästmänniskan
Nu har jag surfat runt både på Buke och på andra annonssidor och det som slår mig är att hästar generellt sätt, är otroligt dyra. Varför...
Hästmänniskan
Tänkte kolla upp försäkringen lite bättre då jag dumt nog inte är så insatt i det.
Har min 18-åriga pålla försäkrad i If (från tidigare...
Hästmänniskan
Jag har varit till ATG-kliniken på Solvalla för en hältutredning med min häst. Trots att jag bor bara 2,5 mil från Strömsholm så valde...
Hästmänniskan
och in i hagen får man göra så?Jag bor i ett hus(som vi hyr)till detta hör ekonomibyggnader.Vägen som leder till vårt hus går bara hit...
Ekonomi & Juridik Jag tror fler borde ta efter - att be om hjälp när man behöver. Det är ingen idé att kämpa sig igenom saker själv. Sjukt bra att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.