Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
För 8 år sedan fick jag en häst av en f.d bekant, dvs ingen köpeskilling.Ett kontrakt skrevs att jag inte fick sälja hästen vidare utan...
Hästmänniskan
Hur prioriterar ni er hästhållning? Jag prioriterar nog så här:
1. Bra mat till hästarna.
2. Stall/hage som hästarna trivs med.
3. Bra...
Hästmänniskan
Ni som har använt hyttsten när ni har anlagt ridbana.. Hur mycket har det kostat för er del (storlek på ridbana-åtgång hyttsten- kostnad...
Hästmänniskan
Funderar starkt på att göra något helt annat med mitt liv och funderar starkt på att söka denna utbildning. Skulle därför vilja få lite...
Hästmänniskan
För visst är det väl förbjudet att logga in på andras konton? Dvs hacka sej in på diverse sätt?
Hur som helst så har jag en kompis som...
Ekonomi & Juridik Jag känner att det är lätt att säga att man tar tillbaks hästen, men kan vara svårare i praktiken. Säljer du hästen för att betala en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.