Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
jag ska börja det till hösten och ska då ha ridning som inriktning. nu är det bara så att man ska utöva sin sport ca 2 dagar i veckan på...
Hästmänniskan
Vill bara tacka alla som peppade mig när det gällde sadeln jag sålt, där köparen i efterhand ville ändra priset. Utan ert stöd hade jag...
Hästmänniskan
Jag undrar om man måste lyda en skylt där det står att ridning är förbjuden på preparerat skidspår. Spåren är lagda på en skogsväg där...
Hästmänniskan
Jag köpte en häst i mars so mvisade sig vara sjuk redan vid köpet som inte upptäcktes på besikting eller av tidigare ägare. han hr ätid...
Hästmänniskan
Jag letar stallinredning med svart stomme & "träplankor", ska vara skjutdörrar, inget galler i fronten, däremot på mellanväggarna.. Tar...
Hästmänniskan
Finns det någon som vet på ett ungefär hur många hektar vall man behöver för att ta foder till två hästar? Det är någorlunda nysått (1-3...
Hästmänniskan
Hur gör ni på vintern med era elstängsel? Vårt elstängsel fungerar inte alls just nu. jag har hållt på och bygga om nu och ikväll skall...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.