Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vårt hö håller på att ta slut och vi måste köpa till, vad betalar man för hö?
Jag har aldrig köpt hö förr utan vi brukar klara oss året...
Hästmänniskan
Hur bokför ni? Jag har i min kontoplan dels kontot "Övriga förnödenheter, strö 4080" och dels "Förbrukningsmaterial hästar 4380". Vad är...
Hästmänniskan
Vi i familjen äger ett hus uppe i värmland som min farfar bor i för tillfället. Men han börjar bli gammal och kommer därför att flytta...
Hästmänniskan
obs! detta är inte en tråd om medryttare ska betala eller inte! Jag undrar vad ni tycker ska ingå i medryttarens skyldigheter, framför...
Hästmänniskan
Såhär ligger det till:
Vi letar just nu efter hästgård. Dock så verkar det väääldigt svårt att hitta ett bra ställe! :( Så jag måste nog...
Hästmänniskan
Om man ska köpa en häst för 60 000 kr hur mycket ska den kunna/ha för stam/gångarter/kapacitet osv om hästen är:
5 år
6 år
7 år
8 år
9...
Hästmänniskan
Någon som vet något företag i skåne som hyr ut den lilla typen av hästbussar? Dvs de som klassas som lätta lastbilar och har plats för...
Hästmänniskan
Vi ska bygga ligghall i sommar och jag undrar om man måste gjuta en platta eller om man kan lägga spån+halm direkt på backen?
Eller är...
Hästmänniskan
En bekant har ett stort potatisland och jag frågade om han ville ha brunnen hästskit som gödsel.. Hans svar var att han var rädd för att...
Hästmänniskan
jag har en häst som blev sjuk innan jul, hon fick kronisk fång. anledningen är att d två andar tjejerna ville ha hästarna gå på fri till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.