Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik 2007 bestämde jag mig för att bygga stall på gården. Grannen är snickare och ingift i släkten.... Redan där tre fel... Granne, släkt och...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
22 897
Senast: MnM
·
Gnägg Ridpass på min lilla fina puff.
Svar
0
· Visningar
100
Senast: mily
·
Anläggning Någon som har koll på vad priset blir per box om man skall köpa färdiga boxar eller byggsats. Gärna begagnat pris med men det kanske...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Intekungen
·
T
Hästmänniskan Lämpligt material till uteridbana Jag ska anlägga en uteridbana på 20x60 m till mina islandshästar. Vilket material ska man använda...
Svar
12
· Visningar
2 941
Senast: kryddelydd
·
Svar
0
· Visningar
144
Senast: et_flickan
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Bonneville
·
S
Ekonomi & Juridik Efter att ha smugit i kulisserna från och till i många år så har jag nu en fråga som jag behöver hjälp med. Vilka nackdelar finns det...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Stompan
·
Anläggning Ni som köper spån löst och hämtar från tex sågverk, hur mycket ger ni per kubik? Lönar det sig att hämta löst istället för i säckar när...
Svar
6
· Visningar
4 999
Senast: Snubbelfot
·
D
Hästmänniskan Jag sålde min sista (hm senaste) häst för 12 år sedan. Den hade jag köpt som fölunge och ridit in samt grundutbildat själv. Var tvungen...
Svar
9
· Visningar
1 389
Senast: Fanny_Spjut88
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: zannahgirl
·
Hästmänniskan Finns en del trådar om det här. Men jag fundera på hur hittar man en bra medryttare? Bor i en liten ort. Stallet är av det enklare...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 321
Senast: Sarscha
·
Ekonomi & Juridik Jag har valt att posta den här tråden anonymt, då det är känsliga saker, och det kommer dessutom förmodligen bli långt, men jag behöver...
Svar
10
· Visningar
3 616
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har bytt en häst för x antal veckor sedan, skrivet kontrakt på att ingen av dem är besiktigade vid köp. Har skrivit att min hade...
Svar
10
· Visningar
1 858
Anläggning Jag har ett stall med två boxar och en hage med ett vindskydd( tre hela väggar och en vägg med två öppningar) till mina 2 hästar...
2
Svar
32
· Visningar
3 251
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Kommer inte riktig ihåg vilka kostnader jag bör räkna med.. Själva köpesumman då givetvis. Sedan har jag tänkt på eventuell röntgen...
Svar
11
· Visningar
1 780
Senast: mortill3
·
Anläggning Nu vill jag ha lite tyckande från er sida kära bukefalister! Jag bifogar en karta över hur våra hagar ligger, och skulle vilja ha...
Svar
9
· Visningar
2 252
Senast: No1
·
Hästmänniskan :)Hej! Jag har nu gått ur grundskolan och har sökt ett hästinriktat gymnasium. Saken är den att inriktningen jag sökt (trav) är jag...
Svar
13
· Visningar
1 850
Ekonomi & Juridik Jag sålde en sak till en (för mig) obekant person via en annonssida, so far so good... Jag ville att handpenning skulle läggas eftersom...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Scata
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt var jag ska lägga tråden.Har hamnat i en situation som är både kul o känns lite , ja knepig. Min ena dotter red...
2
Svar
22
· Visningar
3 735
Senast: Li11aMy
·
Anläggning Vi håller på att bygga stall och det är så klart jättekul, men samtidigt är det en hel massa saker att fatta beslut om och ha koll...
Svar
4
· Visningar
1 634
Senast: lwt03001
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp