Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet inte om jag hamnat rätt nu... Annars är det bara att flytta mig! Jag har ett litet problem med min medryttare och en kommande...
Svar
12
· Visningar
2 364
Senast: Kiwifrukt
·
Anläggning http://www.horseconnexion.org/?subpage=http://www.horseconnexion.org/webmotor/nyhetsfunktioner/Utveckling-av-ett-protokoll-som-maeter-hae...
Svar
0
· Visningar
807
Senast: Working
·
C
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har funderat på en sak. Vi leker med tanken på att jag bestämt mig för att köpa häst och har hittat en bra stallplats. Hur gör...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett litet dilemma och vet inte riktigt vart jag ska vända mig så provar helt enkelt att skriva av mig här så får vi se om...
Svar
13
· Visningar
2 928
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan Hej Buke! Jag har haft oturen att bli allergisk mot mina älskade vänner.... Senaste gångerna jag varit i stallet har jag fått...
2
Svar
35
· Visningar
14 379
Senast: HMQ
·
L
Anläggning Undrar om ni kan hjälpa mig med vilken typ av gräs och vilken blandning man bör ha om man ska så en betes hage? (har noll erfarenhet)...
Svar
2
· Visningar
1 451
Ekonomi & Juridik Går det i dagens läge att göra fynd när det kommer till hästar? Är det fel på alla som säljs för billiga pengar? Jag upplever att det...
2
Svar
31
· Visningar
4 387
Senast: Breccia_
·
Hästmänniskan Jag är intresserad av akupressur på häst och har försökt kolla om utbildningar, men hittar inte så mycket. Kollade för flera månader sen...
Svar
0
· Visningar
905
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Var iväg på tävling igår och hade sådan pass stor tur att jag fick stanna kvar och vänta på prisutdelning. Dressyrtävling så det blev...
2
Svar
23
· Visningar
4 459
Senast: lulski
·
Anläggning Vi köpte ca. 9 hektar obebyggd mark (avstyckat från en mycket större gård) för en tid tillbaka och håller just nu på att bygga hus och...
Svar
15
· Visningar
16 925
Senast: Empress
·
Hästmänniskan Nån som vet om if:s försäkringar täcker ryttarskada? Hittar inget på hemsidan (surfar iofs på iphonen och deras mobila version är...
Svar
11
· Visningar
2 346
Senast: Camigween
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: totto91
·
Ekonomi & Juridik Alltså jag måste bara få undra en liten fråga.. Hur tusan kan man sälja en häst på avbetalning? Om någon ska köpa häst av mig och...
2
Svar
25
· Visningar
3 912
Senast: linafina
·
Hästmänniskan Min dotter red på ridskola, flera år. Köpte en liten gård, skaffade en travare, för att se lite om vår dotter hade...
Svar
11
· Visningar
2 520
Senast: Raja
·
Ekonomi & Juridik Jag och sambon ska köpa gården som vi idagsläget hyr. Det jag funderar över är överlåtelsebesiktning och värdering. Har pratat med en...
Svar
4
· Visningar
3 130
Senast: glittra
·
Anläggning Jag har alltid bara haft trådhagar,men nu ska jag göra en brädhage. Men jag tycker det är svårt med hur en bra grind ska göras...
Svar
10
· Visningar
3 769
Senast: mily
·
Anläggning Någon som har erfarenhet av det? Som en del vet så är vi i full gång med att inreda en gammal ladugård till stall. Planen var att gjuta...
2
Svar
20
· Visningar
5 130
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Minns så väl den dag när jag fick reda på att jag skulle få börja rida på ridskola och lyckan bokstavligt talat forsade ur mig i form av...
Svar
14
· Visningar
2 631
Senast: Squie
·
Anläggning Har en gräspaddock/hage som vi har ridit i nu under sommaren. Funderar på att lägga ett lager stenmjöl/travbanegrus på den så att den...
Svar
3
· Visningar
2 774
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp