Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
166
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
234
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Ragge_
·
Hästmänniskan Hej Någon som har brutit fotleden (det lite mindre benet i smalbenet, långt ned) och skruvats och gipsats? Jag är precis avgipsad...
Svar
15
· Visningar
3 385
Senast: MikaTela
·
Ekonomi & Juridik Hej! Tänkte köpa en ny häst när den rätte dyker upp, ingen dyr häst men nu har jag lite funderingar på försäkringar. Den förra hästen...
2
Svar
29
· Visningar
3 202
Ekonomi & Juridik Sitter och funderar på om jag ska göra ytterligare en dyr investering till min häst. Blev helt tom när jag började räkna på hur mycket...
2
Svar
20
· Visningar
2 586
Senast: Niela
·
Anläggning Jag ska bygga ligghall till mina avelsston. Tycker att det är onödigt att ha dem på box. Jag undrar lite vad ni tycker är bäst? Har...
Svar
16
· Visningar
5 414
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Behöver lite hjälp i mina funderingar (om tråden ligger fel får den gärna flyttas, var osäker var den passade bäst). Jag fick ta bort...
Svar
14
· Visningar
3 173
Ekonomi & Juridik Ska registrera ägarbyte på nyaste pållan, men det krånglar...r MÅSTE ägarbytet registreras för att få tävla med hästen? Kan man...
Svar
2
· Visningar
1 403
Senast: busigdemon
·
Anläggning Ska nu börja att sätta staket på mina marker. Men eftersom det finns en uppsjö av material att välja på så blir jag lite rådvill...
Svar
6
· Visningar
1 502
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Sålt är ju sålt men man kan ju vara mer eller mindre nöjd med sin hästs nya ägare ändå. Ni som sålt hästar, tycker ni i efterhand att ni...
2
Svar
32
· Visningar
5 348
Senast: Niela
·
Hästmänniskan Hur dåligt är det att köra med för tungt lastat släp? Förutom böter osv... Och framför allt, vad kan en D-ponny, 147 cm, av grov...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 769
Senast: ajdidodii
·
Anläggning Jag postade tidigare en tråd om min ponny som inte är särskilt omtyckt i stallet. Den första maj kommer vi att flytta till ett helt...
Svar
4
· Visningar
1 880
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan hur sätter ni kameran för att få med så stor del av ridbanans om möjligt? (dvs ni som inte har en kameraman). idag så tyckte jag att...
Svar
8
· Visningar
2 415
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp