Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Som rubriken visar så undrar jag hur erfaren man behöver vara för att bli medryttare? Förstår att detta är olika beroende på hästen...
Svar
12
· Visningar
2 355
Senast: kossankaj
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Boj
·
Ekonomi & Juridik Har nu i mer en 3 år varit medryttare på en häst nu är det så att ägaren och jag funderar på att göra ändringar i de kontrakt vi har för...
Svar
4
· Visningar
3 245
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Hur har det gått? Du kanske köpt en misskött häst som är ordentligt undernärd och ohanterad Du har sett några bilder på en häst och sen...
Svar
11
· Visningar
2 178
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Tränar för två tränare som är mkt olika. En är alltid pigg och glad. Berömmer, rättar till, förstärker det som är bra, säger till om det...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 477
Senast: Cilva
·
Anläggning Min lilla shetlandsponny behöver någon typ av utfodringsanordning för hö i sin hage. Hittills har vi lagt höet på marken bara, men det...
Svar
10
· Visningar
4 891
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Kan inte utge hela historian, men det jag funderar över är hur lång tid får det ta egentligen innan det händer något i ett...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 189
Senast: elle12
·
Anläggning Har 1 stor häst som behöver fri tillgång, och 1 B-ponny som inte behöver det.... Hur ska man kunna bygga en hög "höhäck" till...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej alla! Nu har jag fått klartecken från mina föräldrar att jag får ha sommarhäst till sommaren - 15. Superkul!! Men! Jag har inte ägt...
Svar
12
· Visningar
2 723
Senast: cajo1312
·
Anläggning Kan den här tråden ligga här? Moderator får gärna flytta den annars. Som rubriken säger, vad ser ni för för- och nackdelar med att ha...
Svar
12
· Visningar
3 132
Senast: Elisha
·
Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg...
2
Svar
26
· Visningar
6 136
Senast: Maqurell
·
Anläggning Funderar starkt på att bygga hökrubbor ala Haybar till mina tjejer. Någon som byggt själv och hur har du gjort isådanafall? Klurar lite...
Svar
1
· Visningar
1 454
Hästmänniskan efterlyses ! Kan vara enskilda klappar eller ngt man kan ge kollektivt . Hjälp, det står stilla.... Julstressen börjar banka på dörren...
Svar
19
· Visningar
2 191
Senast: Zamira
·
Gnägg Min nya flamma, inköpt till ridskolan.
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Juizy
·
Gnägg Arrow har blivit min riktiga lilla gosing
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Juizy
·
Gnägg Tävlade dressyr på en häst jag aldrig ridit MOT privatryttare med sina hästar. Vi vann!
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Juizy
·
Gnägg Tränar första gången för Maria Falk på hästen Lakritz, maj 2014
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Juizy
·
Gnägg Försöker ta ett kort, men Arrow vill hellre kramas
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Juizy
·
Gnägg Provrider Tukan första gången. Några år sedan nu.
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Juizy
·
Gnägg Jag hoppas Tukan, som man ser så är jag INGEN hoppryttare...
Svar
0
· Visningar
163
Senast: Juizy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Aggressiv/rädd hund
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp