Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Sitter och tittar på H****et och drömmer om en ponny till barnen. Det skiljer dock sju år mellan dem, lillkillen blir snart 4år och den...
2
Svar
26
· Visningar
10 338
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag började fundera lite på det här då jag har fått erbjudande att rida lite på en häst som visat sig vara oförsäkrad. Det handlar inte...
Svar
7
· Visningar
1 461
Hästmänniskan Jag skulle vilja höra lite erfarenheter av er som varit med om en lite allvarligare ridolycka, som lett till flera veckors konvalecens...
2
Svar
35
· Visningar
4 923
Senast: Cilva
·
Anläggning Dax att börja beställa hem stolpar till sommarhagarna. Men hur många kommer vi behöva? Tanken är att det med tiden ska komma upp slanor...
2
Svar
25
· Visningar
4 871
Senast: MaRomer
·
Gnägg Finns det såna här eller inbillar jag mig alldeles? Förr var vi ett helt gäng som höll på med ridtravare som hängde här, men nog måste...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Robina
·
Hästmänniskan I många annonser står det att hemmet är viktigare än priset, men vad är det då som avses med det?Är en ridskola ett dåligt hem i den...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 218
Senast: nickan1
·
Gnägg Nu är stunden kommen och det är min tur att ta farväl av en älskad vän sen 15 år :cry: I helgen ska en kompis med systemkamera fota oss...
Svar
15
· Visningar
1 852
Ekonomi & Juridik Hej! En bekant till mig har råkat ut för en incident där både vi utomstående och hon som hästhållare står handfallna inför hur fel det...
2
Svar
27
· Visningar
3 836
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Hejsan! Nu är det så att jag tar studenten till sommaren (!!!) och jag har ingen aning om vad jag ska göra efteråt. Är inte "göralös"...
2
Svar
21
· Visningar
2 091
Senast: Lager
·
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Miedo
·
Hästmänniskan Jag letar efter många bra häst filmer om till exempel uppfödning, foder och foderstater, sjukdomar, vilken utrustning ska jag välja...
Svar
0
· Visningar
566
Gnägg Vad har ni tecknat för försäkring ,vad kostade den, behövdes det veterinärintyg? Handlar om en billigare ponny, så själva...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: stallhh
·
Anläggning Hjälp! Dessa odågor håller på att ta över ena sommarhagen helt och hållet! De är enorma! Nästan 2 meter höga på sina ställen. De sprider...
Svar
13
· Visningar
13 632
Senast: Gramse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har jobbat som tävlingsskötare och stallchef och måste nu ta hästskötarexamen för C-tränarutbildning. Är det ngn här som tagit...
2
Svar
22
· Visningar
9 527
Senast: lizan
·
Hästmänniskan Tidningen Faktum har ett reportage om arbetsvillkor i hästnäringen. Vad tycker ni?
2
Svar
35
· Visningar
2 835
Senast: Maoam
·
Gnägg Hej! Nu behöver jag råd av er. Har ett äldre sto. 21 år gammal. D-ponny. Har haft henne i 17 år och jag älskar henne otroligt mycket...
Svar
9
· Visningar
1 519
  • Låst
Hästmänniskan Jag är mitt i bytet av hästtransport, min såldes efter 4 dagar,ägaren av transporten jag skulle köpa slutade svara när vi höll på att...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
15 163
Senast: ameo
·
Gnägg Ryttareliten har haft sina glansdagar på SVT play och SVT har bestämt sig för att ta bort serien därifrån, vilket i sig är väldigt...
Svar
3
· Visningar
2 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp