Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
202
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Miedo
·
Gnägg Själv tycker jag den är underbar serie, sen blir ju vissa saker rätt komiska som benämningar på övningar som armsvängning med...
Svar
9
· Visningar
1 700
Senast: nickan1
·
Hästmänniskan Frågan kom upp igår, och jag insåg att jag verkligen inte har någon som helst koll på marknaden. Jag betalar för närvarande...
2
Svar
24
· Visningar
2 043
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Hej, jag tänkte höra lite hur mycket det kostar i månaden för att ha foderponny. Alltså att ägaren betalar försäkring. Vad kostar...
2
Svar
23
· Visningar
1 712
Senast: AliiceeZ
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite osäker vart jag skulle posta den här tråden men jag skriver här så får den flyttas om det känns galet. Jag är gravid (i...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Krati
·
Anläggning Har ett ha bete som betas första gången i år. Grannen ska putsa det men det har dragit ut på tiden så nu är det rätt rejält långt och...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: HannaZ
·
Gnägg Jag är en rutinerad hästtjej, men inte hållit på med hästar typ den sista 6 åren merän sporadiskt. Nu vill sonen på 6 år börja rida...
Svar
12
· Visningar
2 526
Senast: Novalisa
·
Hästmänniskan Min vän ska sälja sin häst & helt plötsligt saknas chipet!? kan de bara sluta fungera & hur gör man då? Går de sätta i ett nytt...
Svar
12
· Visningar
2 602
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Nu på sista tiden har jag börjat rida väldigt mycket och även stallsysslor som hör till varje dag. Jag har fått nå otroligt ont i...
Svar
17
· Visningar
1 407
Senast: Hastflickan
·
Ekonomi & Juridik Hur ofta tror ni veterinärer fifflar med vetbesiktning? E det ens möjligt? Tänker typ om endast ägaren e med på besiktningen och hästen...
2
Svar
39
· Visningar
3 665
Senast: mackan
·
Gnägg Drömmen är att köpa gård med bl a en del skog, -för hagarnas skull! :angel: Så nu vill jag se bilder på era skogshagar, lite info om...
2
Svar
20
· Visningar
3 287
Senast: Egonson_
·
Ekonomi & Juridik Passerade i veckan en ryttare utan hjälm ute på vägen när jag körde (70 väg). Vi började fundera över vad som skulle hända och vem som...
2
Svar
32
· Visningar
3 019
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Håller på och kollar efter en ponny. Har hittat en ponny men den står 40 mil bort (enkel). Så man vill juh gärna inte åka dit flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 261
Senast: Vår_Vinter
·
Gnägg Jag har en 2 årig frieservalack som just nu är 150 cm i mkh, jag vet inte riktigt hur höga hans föräldrar är men pappan är ungefär 165...
Svar
1
· Visningar
732
J
Hästmänniskan Om en person betalat hela hästen och det är sagt att den ska hämtas ett datum och dagen innan säger säljaren att köparen inte längre får...
2
Svar
23
· Visningar
5 671
Ekonomi & Juridik Jag har haft 3 stycken inhyrda i mitt stall nu under drygt 1 års tid. Nu sa jag upp dem efter mycket tjafs ifrån deras sida ang...
Svar
5
· Visningar
1 700
Senast: Dandylinn
·
Anläggning Vi har köpt en gård på skånska slätten med gamla ko och gris-stallar som nu ska bli häststall. Eftersom takhöjden tangerar det tillåtna...
2
Svar
32
· Visningar
4 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp