Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hejsan! Sålde en min häst för ca 4 dagar sedan. Köparen kom upp och provred hästen, han hade även med sig en vän som red hästen. Dom...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 750
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan För ungefär 1 månad sedan slutade jag rida på ridskola, det enda som jag hade kvar inom ridning. Jag hade rätt nyligen slutat som...
Svar
4
· Visningar
1 030
Senast: purity_666
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och kollar saluhästar med bra stam och rätt ålder och är så förvånad över hur många privata säljare överskattar sina vanliga...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
19 537
Senast: Minstral
·
Anläggning Vi håller på att titta på lite olika lösningar för ridhus och en del hallar har vajrar som fungerar som bärande delar som löper tvärs...
Svar
16
· Visningar
3 788
Senast: Sporthorse
·
Anläggning Är i byggartagen för ett litet stall och spånar på boxinredning. Helst hade jag velat ha slagdörrar men får inse att det nog blir mer...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: HannaZ
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Hej, Jag är lite nyfiken på hur många av er som hyr stall, och hur många som har eget? Ni får jättegärna svara i tråden och berätta om...
2
Svar
30
· Visningar
1 792
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en häst som är super duktig på att hoppa, men är även väldigt känslig. Han läser av mig snabbt, och jobbar utöver det. Så...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: hovtassfot
·
Gnägg Det visade sig att hästen jag köpte, som hade fina, nyrakade ben när jag var och tittade på henne, har värsta hårväxten på benen! :eek...
2
Svar
20
· Visningar
2 754
Senast: Sockerbit
·
Hästmänniskan Finns det någon uppdaterad lista man kan kolla vilka stall som har smittsamma sjukdomar?
Svar
2
· Visningar
671
Senast: Equilina
·
Ekonomi & Juridik En snabb fråga, en väninna har lämnat ut en häst på foder till en, numera, fd kompis. Det har varit tjafs framåt och tillbaka vad som...
2
Svar
20
· Visningar
3 084
Senast: Masse
·
  • Låst
Gnägg Ja, då var det redan dags för en ny tråd! Bidrar med eget: Hej jag har en fråga. Jag vill para min lilla chihuahua blandras och undrar...
108 109 110
Svar
2 191
· Visningar
248 095
Svar
0
· Visningar
258
Senast: Hoppla
·
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Hoppla
·
Hästmänniskan Skulle du köpa häst sticker ut tungan, under ridning (trots att man kollat alla möjliga anledningar men hästen ändå gör så)? Skulle du...
Svar
16
· Visningar
1 573
Hästmänniskan Är på jakt efter en ny häst. Är dock gravid i v 36 och har inte möjlighet att provrida pga för tung och för mycket krämpor. I de flesta...
2
Svar
30
· Visningar
4 107
Senast: Trix
·
E
  • Låst
Hästmänniskan Jag har praktiserat på en ridskola, inga namn nämda, ett tag. Nu var det så här att under en ridlektion för lite yngre ungdommar (ca.10...
2
Svar
24
· Visningar
5 935
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker efter rådfrågning av erfarna hästmänniskor kring huruvida jag är redo att skaffa egen foderhäst eller ej. Jag är 13 år...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: hovtassfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp