Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan I mitt stall står ett av en familj, nyinköpt halvblod. Enligt reklamen var hästen inte så utbildad, därför billig. Den hade i princip...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 862
Senast: Tennessee
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här så får se om allt går väl. Jag är medryttare på en valack som är 9år. Under 5-6månader har jag ridit denna häst och...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Lager
·
Anläggning Funderar på att köpa Pelleplattan till de ställen som är hårt belastade vid in- och utsläpp till hagarna. Nån som har erfarenhet av...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Tycker du att jag är en hemsk människa som tänker helt fel här så vore jag tacksam om du låter bli att kommentera det här inlägget, jag...
2
Svar
32
· Visningar
4 811
Senast: Efwa
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag undar om det är fler som varit med om samma sak som jag? I augusti förra året så köpte jag en häst, osedd från...
2
Svar
26
· Visningar
6 249
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Hej alla! Är sugen på att söka till Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar programet som dom har på BYS. Så undrar om det är...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: MilkyWay
·
Hästmänniskan Jag har stora planer på att bygga om en del av mitt stall till en gäststuga. Det är ca 25m2 och ingen ändring på utsidan kommer att...
Svar
17
· Visningar
9 066
Senast: Anders
·
Ekonomi & Juridik Får man köra en häst i en kärra utan tak där hästen definitivt skulle kunna klättra ut?
2 3
Svar
43
· Visningar
4 449
Senast: Snubbelfot
·
Hästmänniskan hej! Det är så att jag står i valet och kvalet om att bli fodervärd åt min medryttarhäst. Jag har pratat med ägaren om jag tänkte skaffa...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Snö
·
Anläggning Det har kommit väldigt mkt snö i år! Hann ej med att sprida ut hö över stora delar av hagen så nu hålls de på liten yta och resten är...
Svar
12
· Visningar
1 910
Senast: lytesout95
·
Anläggning Jag har aldrig byggt något trästaket men funderar lite på att göra om delar av våra rasthagar inför våren. Jag tänker mig allt i tryckat...
Svar
11
· Visningar
1 005
Ekonomi & Juridik Jag bor i Norge i en liiiten stad där det finns mycket hästar men det är långt för hovslagarna att köra. Vilket leder till en del...
2
Svar
31
· Visningar
6 329
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hej! Jag har ett problem. Jag rider en b ponny som jag känner mig trygg med i både traven och skritten. Men jag är ganska rädd för...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Mabuse
·
Gnägg Hej, egentligen är denhär tråden bara i gnällsyfte.Men jag tänkte att man kanske kan avreagera sig lite kollektivt när man blir riktigt...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Soffan74
·
Gnägg Vad svarar ni på den frågan? Jag tänker alltså på reaktionen man kan få om man berättar om t.ex. hoppträning. Stötte på det senast igår...
2
Svar
22
· Visningar
2 523
Anläggning Hur ser det ut i era stall? Har ni stått nånstans där det varit riktigt hemtrevligt/mysigt? Skulle vilja ha inspiration för att få lite...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Snö
·
Anläggning Vi behöver investera i en maskin på gården som ska kunna vara lämplig till följande: Mocka ur djupströbädd, förflytta storbalar med...
Svar
11
· Visningar
2 495
Senast: Pudlan
·
Hästmänniskan Jag har en häst på foder som nu är halt. Vi har såklart kontrakt. Men det jag funderar över är om ägaren beslutar om vad som ska göras...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 784
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Hej det är så att jag började som medryttare på en häst, strax därefter blev jag tillfrågad om jag ville köpa hästen. Jag kände att jag...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Känner ett stort behov av att få gnälla och längta lite, utan att det nödvändigtvis behöver resultera i en massa lösningar.. Måste vara...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp