Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej, var somsagt på min första tävling idag och jag såg någonting som jag faktiskt inte trodde jag skulle se! Jag blev faktiskt chockad...
Svar
17
· Visningar
2 832
Dressyr Hej, tänkte köpa en ny kavaj till vårsäsongen. Någon som har någon snygg att rekommendera? Gärna figursydd och den får inte kosta över...
Svar
15
· Visningar
4 145
Western Vi nykomlingar i western lyckades med att fylla tråden på mindre än ett år! Grattis till oss! La jag den rätt nu? Haha.
34 35 36
Svar
717
· Visningar
93 664
Senast: djezima
·
Trav Hej! Någon som har erfarenhet av att importera starthästar från Norge? Jag har köpt en häst, kallblod, som nu ska registreras i...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: juvelen
·
Hoppning Jag är i valet och kvalet att byta ut min tävlingsoutfit till nån annan färg eller något liknande! Så snälla kan ni inte kasta in bilder...
Svar
8
· Visningar
3 877
B
Islandshäst Det finns säkert flera trådar om detta ämne, men slänger ut en ny då jag inte orkar sålla i gamla trådar. Ni som är gångartsexperter...
Svar
12
· Visningar
3 946
Senast: yennork
·
S
Islandshäst Jag och snart sjuårige sonen tänker förmodligen bege oss till Island nästa år. Och då vill vi såklart rida också! Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
3 009
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Tips på bra bomlös sadel som passar många typer av hästar, som man inte behöver ha nån speciell padd under?
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: yew98fq
·
G
Trav Har et sto etter Primato Nilema u. Sugar Blossom. Vil det väre dumt av meg å bedekke henne med Easy Lover som er etter Mack...
2
Svar
38
· Visningar
4 730
Körning Hej! Har varit och kikat på en liten B-ponny att ha till lite lättare körning på hobbynivå. Ponnyn är körd sen tidigare, men med en...
Svar
1
· Visningar
1 235
Senast: Presto
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 271
Senast: Mezcal
·
Western Hejsan Jag sitter ibland och kikar på westernsadlar i olika annonser. Jag slås av hur billiga dessa begagnade sadlar säljs. Många sadlar...
Svar
15
· Visningar
4 308
Senast: Piraja
·
Islandshäst Hej! Jag behöver råd och förslag på hur/vad jag ska göra. Jag har en häst som går klockrent på en halvstång. Han lyssnar perfekt på...
2
Svar
20
· Visningar
3 054
Senast: Askur
·
Dressyr Apropå diskussionen om att tillåta tävling på bettlösa alternativ så påminner den mig mycket om den diskussion som var för några år...
Svar
13
· Visningar
1 621
Senast: DrT
·
Dressyr När jag tränar hund så delar jag det färdiga momentet i små delar och tränar de olika delarna för sig. För en utomstående kan det säkert...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Miedo
·
Dressyr Är det någon här som har koll på vart Lag SM för seniorer ska arrangeras 2015? Så vitt jag vet har inget offentliggjorts ännu, men...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: smulan87
·
Dressyr En så himla enkel sak men som jag fått lite tankevurpa på. När ni galopperar, var håller ni skänklarna? Jag har alltid gjort...
2
Svar
26
· Visningar
3 240
Senast: axel
·
Dressyr Vad för damasker kan passa ett halvblod med ganska grova kotor? Eskadron senskydd i full sitter på yttersta i resåren. Catago damasker...
Svar
11
· Visningar
948
Senast: Buck
·
Western Jag har allmänt bra koll på stammar när det kommer till "vanliga SWB hästar", speciellt i hoppningen. Men hos er har jag noll koll...
Svar
11
· Visningar
2 149
Western Har nu ögnat igenom ett gäng sadeltrådar, och insett iaf att det borde gå att kunna köpa en vettig begagnad sadel. Men då jag inte...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Jannice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama