Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Nu behöver jag hjälp! Mina föräldrar har nyss skaffat sig en liten goja, en Meyers. Den är hur söt som helst och en riktig liten pajas...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Ammi_L
·
E
Övr. Djur Jag ska köpa 1 hane och 2 honor (kaniner.) Dom är inte så gammla kan dom gå i samma bur alla 3 första veckorna? eller ska jag sära på...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: empty
·
Övr. Djur Ska spara en jätte gullig pet hane i en av de kullarna jag har nu. Systern ska heta Modig Korns Candy Cane (Candy Cane nämns i en...
Svar
5
· Visningar
2 084
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Måste bara fråga - är det vanligt med hamsterutställningar? Jag har aldrig hört talas om det förut, men så råkade jag bli vittne till en...
Svar
13
· Visningar
2 859
Senast: morris
·
Övr. Djur 3 fina sheltiehanar blev det! Alla tre uppifrån, 1 timme efter födseln. 2 dagar gamla Rockstars Alkazar Rockstars Alice...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Kolla in hemsidan: 2 kullar Bilder på 4 st 10 dagars och 7 st 5 dagars alla till salu utom 1! :love:
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur som flyttade in till oss i torsdags. Hon är en hittekanin som Djurens Ö hade fått tips om och plockat upp nånstans norr om sthlm. Hon är...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Ok, hjälp mej nu, jag har hört olika bud... Hur e d egentligen med minigrisar och allergi... min pojkvän är pälsdjursallergiker... men d...
Svar
8
· Visningar
10 383
Senast: Haukur
·
A
Övr. Djur och Zalomon får vara me på ett hörn han me, hehe.. Zalomon är den brun, svarta virvle blandrasen.. & Legolas e den svart, vita...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Osis
·
Q
Övr. Djur Hej :) Hur utfodrar man sin råtta på bästa sätt :confused: Räcker det med att ge råttorna de fyra sädesslagen vete, havre, korn och...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Queen
·
E
Övr. Djur Hur lär man kanin ungen att gå i koppel? Vad ska man tänka på mm. :)
Svar
5
· Visningar
12 516
Senast: Elwis_86
·
Övr. Djur Hur stort bör ett hönshus vara om man vill ha 4-6 normalstora höns och en tupp? Och hur högt i tak för att sittpinnen ska hamna på en...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Ti_Ti
·
Övr. Djur Ev. Fått med en artikel till näst nummer Marsvins Magazinet? *Na, na, na, na, na, naa* :banana:
Svar
10
· Visningar
961
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur hehe.. va tvungen att bada dem kände jag.. :smirk: de va lite smutsiga om man säger så.. hehe.. Nu e detta en Lunar-film så ja tror att...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Anna_Fransiska
·
Övr. Djur Vi har nu satt ihop vår hona med en annan hona. Vår hona försöker para sig med den andra honan. Vi blir lite konfunderade för vi vet att...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: Apollo
·
Övr. Djur Är ju på jakt efter spotted och collared men har fått reda på att inga finns i varken sverige eller norge. Såg att de ingår i standarden...
Svar
2
· Visningar
899
·
B
Övr. Djur Hej! Var kan man regga sina kaniner? Alltså registrera dom... På utställningar eller? Hur gör man då?
Svar
8
· Visningar
794
Senast: B1an
·
L
Övr. Djur Någon som har mågon erfarenhet om det? Hur reagerar dom efteråt? Blir dom lugnar efteråt, idag slåss dom en heldel och behöver vara...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: Liljan80
·
Övr. Djur Något jag borde tänka på, något som ska med? Kan det kanske vara en bra idé att släpa med Diva (Lolitas halvsyrra) när det blir dags för...
Svar
6
· Visningar
947
·
Övr. Djur Ännu en marsvins tråd :cool: Mina marsvinflickor är nu 8 veckor och har efter två veckor hos mig blivit lite modigare och piggare. De är...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka