Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag har gjort det! Jag har sett dom live!! :D I början funderade jag över vad det är som gör att ett gäng 70-plussare – som...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Trodde absolut det var torsdag idag, och eftersom torsdagar är min väg & mätdag så ställde jag mig på vågen och stack mig i fingret Väl...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag hade jag åter en terapisession för att komma tillrätta med blodfobin och det var rejält tufft idag. Jag t.o.m. grät en skvätt för...
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Jag surfar på hemnet varje dag. :o Ändå är det för tidigt att skaffa hus nu. Först måste jag gå färdigt terapin för blodfobin. Jag har...
Svar
0
· Visningar
205
·
  • Låst
Dagbok Tänkte jag ska beställa nya linser inför semestern, är så mycket skönare ha linser på sommaren Men allt eftersom vintern närmar sig och...
Svar
0
· Visningar
183
·
  • Låst
Dagbok Har några favvo-bloggar jag läser varje dag. Lite blandat kost och hästrelaterat Igår läste jag ett inlägg från en av kostbloggarna som...
Svar
0
· Visningar
240
·
  • Låst
Dagbok Varför ska vissa människor se det som din uppgift att tala om för mig hur jag skulle gjort/bör göra istället för hur jag gjort/tänker...
Svar
0
· Visningar
358
·
  • Låst
Dagbok Jag har fått ett nytt jobb. Det är så jäkla sanslöst ofattbart häftigt att jag nästan inte kan tro att det är sant! Händer detta...
Svar
0
· Visningar
189
·
  • Låst
Dagbok Igår jobbade jag min sista dag före semestern och det var en hel del som skulle fixas. Mitt kontor tömdes på grejer för när jag kommer...
Svar
0
· Visningar
206
·
  • Låst
Dagbok Tänk vilken oerhörd fantastisk förmån det är att få ha fyra tassar med tillhörande luden kropp i sin familj! Tänk all den kärlek...
Svar
0
· Visningar
224
·
  • Låst
Dagbok Jag undrar om jag trots allt skulle kunna ha någon okänd diagnos trots att tidigare tester inte sagt att så är fallet. Hur kan man...
Svar
0
· Visningar
235
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
285
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag redan strax efter 5 och kunde inte somna om så jag klev upp och yogade nästan en halvtimme (inklusive den...
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev sist om hur jag mår får mig att känna mig som en gammal pensionär som klagar på sina krämpor. Jag vill inte prata krämpor...
Svar
0
· Visningar
331
·
  • Låst
Dagbok Efter att följande tråd skapats blev jag inbjuden till @ASKAPLASKA för att övningstälta vilket jag accepterade. Jag tyckte det verkade...
Svar
0
· Visningar
249
·
  • Låst
Dagbok Jag kom att läsa en bok om en man som råkat ut för en olycka och fått en ryggmärgsskada (”Smällen” av Kent Revedal). Boken var saklig...
Svar
0
· Visningar
484
·
  • Låst
Dagbok Det var konferensdag på jobbet. Vi skulle vara på Skansen. När jag kliver på spårvagnen på väg dit ser jag att det redan sitter ett helt...
Svar
0
· Visningar
475
·
  • Låst
Dagbok Tredje gången på vardagslydnadskursen. Doby hade dock glömt koppla på hjärnan i början Det är jätteenkelt försöka koncentrera sig på...
Svar
0
· Visningar
199
·
  • Låst
Dagbok Det jag skrev om sist är verkligen något av det viktigaste jag måste ta itu med nu. Jag kan inte hålla på och springa runt med känslan...
Svar
0
· Visningar
290
·
  • Låst
Dagbok Idag har jag sprungit ett 5-kilometerslopp. Uppladdningen har ju inte blivit som jag tänkt mig eftersom jag skadade mig förra veckan, så...
Svar
0
· Visningar
189
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama