Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok Jag råkade ramla in på en blogg som drivs av några kostinriktade författare som jag har uppfattat som engagerade, seriösa och medvetna...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
735
·
  • Låst
Dagbok I måndags fick jag något smärre bryt. Min hjärna gick in i superstressläge och det bara snurrade i skallen av alla saker jag är uppbokad...
Svar
0
· Visningar
323
·
  • Låst
Dagbok En dag låg det ett brev i min brevlåda. Det var adresserat till mig personligen men hade ingen avsändare på baksidan, bara ett hjärta...
Svar
0
· Visningar
333
·
  • Låst
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
782
·
  • Låst
Dagbok Efter ett par månaders inaktivitet pga min trasiga arm och insikten om hur svag och förstörd armen blev av inaktiviteten, samt hotet om...
Svar
0
· Visningar
769
·
  • Låst
Dagbok Året lider mot sitt slut, och jag vill stanna upp och göra en tillbakablick och sammanfatta vad 2016 har inneburit för min del. Gick in...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Låst
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
800
·
  • Låst
Dagbok Jag har aldrig tidigare råkat ut för någon ridolycka på det här sättet som jag gjorde nu, och jag är smärtsamt medveten om att jag inte...
Svar
0
· Visningar
489
·
  • Låst
Dagbok Efter återbesök, undersökning och besked så måste jag bara få fortsätta min kärleksbombning av Södersjukhuset! Jag är så oerhört nöjd...
Svar
0
· Visningar
357
·
  • Låst
Dagbok Tidigare i mitt liv när jag har sökt hjälp hos sjukvården för mina ”medicinskt svårförklarliga symptom” och inte fått hjälp utan mest...
Svar
0
· Visningar
497
·
  • Låst
Dagbok Nu har det gått 6 veckor sedan jag bröt armen. Jag har landat i någon slags acceptans över att vara enarmad, och ibland även tendenser...
Svar
0
· Visningar
456
·
  • Låst
Dagbok Tre och en halv vecka har förflutit sen jag bröt armen. Sen jag skrev mitt förra inlägg här så lugnade nervsmärtan ner sig lite, och...
Svar
0
· Visningar
375
·
  • Låst
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
758
·
  • Låst
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
358
·
  • Låst
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 364
·
  • Låst
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
405
·
  • Låst
Dagbok Ibland kan jag inte låta bli att drabbas av en väldig frustration över att det känns som att jag lever i fel värld! Kan jag inte få en...
Svar
0
· Visningar
304
  • Låst
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
918
  • Låst
Dagbok Endast en ridlektion stod på schemat denna vecka. När jag kom fram till stallet tappade jag hakan lite. För några veckor sen fick vi en...
Svar
0
· Visningar
333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka