Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag kommer att under våren försöka lägga undan pengar o köpa ett wii efter att ha provat hos en bekant och tyckte det var såå kul...
Svar
16
· Visningar
1 835
Senast: hvala
·
Fritid Jag funderar på att hyra husbil och åka till Italien. Är det någon som har erfarenhet av detta. Finns det gott om campingplatser, är det...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Tahari
·
T
Fritid Någon som har något att säga om Nikon D3000? Kan den + kitobjektivet vara bra om man är nybörjare? Eller rekommenderar ni något...
Svar
12
· Visningar
1 975
Fritid Jag har några broscher liggande, de flesta är gamla. Tycker alla är jättefina, men det är inte så ofta jag använder dem, för hur ofta...
Svar
11
· Visningar
2 378
Senast: Winni
·
M
Fritid Har letat o letat men inte hittat någon tråd med bra recept. Så in med era favvisar:d
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 222
Senast: Praefatio
·
Fritid Jag har fått en spritt ny järngryta. Tycker mig minnas att man inte bara kan använda den på en gång, utan ska preparera den på nåt sätt...
Svar
11
· Visningar
9 223
Senast: Tjôta
·
Fritid Jag hittade en jättetrevlig tekanna i farsans skåp idag och eftersom den inte använts på år och dagar fick jag tillåtelse att räkna den...
Svar
14
· Visningar
10 994
Senast: Wingates
·
Fritid Jag är nyfiken på hur ni som fotar mycket gör med era bilder. Tänker då mest för privat bruk. Sparar ni allt? Framkallar mycket? Var...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Maran
·
Fritid Måste bara få berätta, om nu någon är intresserad...;) Igår tog jag äntligen hem mitt dockskåp som har stått länge i en garderob hos...
Svar
17
· Visningar
5 290
Senast: Vaccan
·
Fritid Jag dricker mycket te, men mina tekoppar är pyttesmå vilket är otroligt frustrerande... Min största kopp rymmer ca 3dl te och det är för...
2
Svar
20
· Visningar
5 684
Senast: Red_Chili
·
Fritid Ska morötter förvällas innan de torkas? Har läst både att de måste förvällas och att det inte alls behövs. Någon med erfarenhet av...
Svar
3
· Visningar
2 322
Senast: Sockertoppen
·
Fritid Är det någon här som gör det? Á la vikingasmycken som kungskjedja å så. Tycker det verkar jättekul och vill prova. Vad behöver man...
Svar
9
· Visningar
4 082
Senast: Corax
·
Fritid Bakgrunden på min telefon försvinner. Brukar komma tillbaka om man startar om den men nu funkade inte det. Är det nåt fel på mob...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: pascalle
·
Fritid Har en burk som det har varit nescafè (stavas det så tro?) i. Gillar formen på den och skulle vilja göra någon typ av prydnad av den...
Svar
12
· Visningar
2 351
Senast: Mirre
·
Fritid Ska baka paj, ska man smöra in formen innan man häller ner hallonen? :D
Svar
1
· Visningar
827
Senast: MittNyaJag
·
Fritid Jag har precis dragit igång med storstädning och upptäckte när jag dammade att det är grönt mögel längst ner av fönstrena?! Det verkar...
Svar
6
· Visningar
8 132
Senast: Brandgul
·
Fritid Nån som spelat det spelet? vad tycker ni om det?
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: GotAsecret
·
Fritid Någon som har erfarenhet att den här kameran? Olympus µ TOUGH 8000 eller vet någon annan bra och tålig kompakt digitalkamera?
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: KungTulle
·
Fritid Eftersom det snart är sommar och perfekt tid för att besöka loppisar. Så skulle jag vilja ha inspiration på olika serviser som kan...
Svar
18
· Visningar
2 575
Senast: FadeAway
·
Fritid Tror jag la tråden rätt! :D Tänkte höra om nån har något smart knep för att göra rent uggs som har fått en massa salt-fläckar...
Svar
3
· Visningar
10 221
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp