Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu undrar jag om just Zylkene och ev annat receptfritt man kan ta till i extra pressade situationer. Typ klippning :PJag har aldrig testat det på häst men på vovven märktes absolut ingen skillnad med Zylkene.
Har ni testat att ge magnesium? Det är ju välbeprövat och lugnar ner många stressade hästar.
Jag vet att magnesium getts till flera hästar som blivit stressade på tävlingar (som fungerat fint i andra situationer), därför jag frågade. Alltså har det inte påverkat hur hästen är i normala fall, bara gjort att hästen inte blir lika upprörd när den väl utsätts för jobbiga situationer.Nu undrar jag om just Zylkene och ev annat receptfritt man kan ta till i extra pressade situationer. Typ klippning :P
OkJag vet att magnesium getts till flera hästar som blivit stressade på tävlingar (som fungerat fint i andra situationer), därför jag frågade. Alltså har det inte påverkat hur hästen är i normala fall, bara gjort att hästen inte blir lika upprörd när den väl utsätts för jobbiga situationer.
Som det mesta i den "produktgruppen" ge i tid, så kan det hjälpa. Sen är det lite en smaksak hur enkelt det är att få i hästen. zylkene är ju ett pluver (jag har inte sett det på något annat sätt till häst) Confidence, är ju en smet du lägger i näsan. Båda kan man ha i håret efterå sas.
Men visst hjälper det vissa hästar.
Cavalor Take it Easy finns ju också, verksam substans magnesium och L-tryptonfan.Confidence ska inte vara i näsan utan stryks runt näsborrarna.
Zylkene ska iaf till katt ges en period för effekt. Vill man ha något att använda engångsvis är nog confidence det som finns?
Min höll på att frusta mig ur sadeln med Confidence.Confidence ska inte vara i näsan utan stryks runt näsborrarna.
Zylkene ska iaf till katt ges en period för effekt. Vill man ha något att använda engångsvis är nog confidence det som finns?
Cavalor Take it Easy finns ju också, verksam substans magnesium och L-tryptonfan.
Alltså enligt reklamen, dyrt som stryk också.Fast funkar den direkt efter en gång? Blev bara nyfiken. Trypto/magnesiumprep brukar annars behövas ges ett tag för (bästa) effekt.