JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Helsingborgs Dagblad - hd.se)
ridsport. Igår presenterade förbundstränare Hans Horn de fem ryttare som är klara för resan till VM i Kentucky, USA, som inleds den 4 oktober. Alexander Zetterman, som tävlar för Helsingborgs fältrittklubb, är uttagen som femte ryttare och reserv. De fyra som är tänkta att utgöra VM-laget är Malin ...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Helsingborgs Dagblad - hd.se)
Han ser VM som en ovärderlig erfarenhet inför OS. Även om han är reserv. "Jag missar ju bara de sex...
Hästnyheter
(Ridsport)
På söndagskvällen presenterade förbundstränare Hans Horn de fem hoppryttare som är klara för VM i Kentucky.
Läs mer...
Hästnyheter
(Norrköpings Tidningar)
Ridsport, Norrköping Både Malin Baryard-Johnsson och Helena Lundbäck kom med till hopp-VM i Kentucky. - Jag...
Hästnyheter
(Borås Tidning)
Geronimo är friskförklarad, därmed är Borås FK:s stjärnryttare Viktoria Carlerbäck klar för ryttar-VM. FAKTA...
Textilåtervinning
Samhälle Jo jag hörde att de tar hand om allt nu. Och hoppas att det är helt borta det här med att skicka det till Afrika och Sydamerika och...
Badger
4 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Dricker kaffe och försöker peppa mig till frukost.
12:30 bär det av på äventyr, nervöst!
Anmält mig till klubbtävling i dressyr också...
Lightzone
5 minuter sedan
Svar: 790
Visningar: 31 548
Allmänt
Bråkande hundar
Övr. Hund Tycker inte pudeln låter så svår att omplacera?
Många människor bor utan trappor och åka tåg med hund är det väl i ärlighetens namn inte...
Nota
3 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 617
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag kan konstatera att att Trassel definitivt inte är över stimulerad. Max. 5 min ”träning” där han väljer. Vi kan ha gjort 5 sitt och...
Lillefrun
16 minuter sedan
Svar: 829
Visningar: 58 657
Hund
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Renhorn, Buffalohorn eller Rauh.
Han är så söt när han får större Rauh för då tuggar han en stund sen kommer han o ger det till mig 😁...
Nepenthe
26 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 363
Hund