Ytterklader

Sunshine

Trådstartare
Ni som bor i Stockholmsomradet, hur klar ni era barn just nu, framforallt ytterklader? Vi flyger till Sverige imorgon och jag vet inte om jag ska packa tackjackor eller fleecejacka + skaljacka. Bor vi ta med vinterkangorna eller racker det med gympadojjor och gummistovlar?
Barnen ar 3 ar.

Har ar det 25 grader varmt :d snacka om dalig tajming :D

Sv: Ytterklader

det ska bli superfint väder i helgen iaf här i småland. Skulle du ha åkt hit hade jag rekommenderat fleece + skal så det går att ta av om de blir för varma. och gummistövlar/gympaskor

det ska bli superfint väder i helgen iaf här i småland. Skulle du ha åkt hit hade jag rekommenderat fleece + skal så det går att ta av om de blir för varma. och gummistövlar/gympaskor

Bor i stockholm och vi kör såhär nu. Perfekt. :)

Kan bara instämma! Ta med ett par socjor oxå så är nu defintivt garderade om det skulle bli kallt. Och galonisar eller skalbyxor. Men inte vinterkläder.

Även vi kör med fleece+skal. Just nu blåser det som sjutton, så vindtätt är ett måste! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka