TheWickedWitch

Trådstartare
Idag började vi om vårt "nya liv" och jag måste säga att det gick över förväntan !! :bump: :bump:
Iofs är ju inte nivån särskilt hög, men det gick BRA, riktigt bra :) Största jobbet är att hålla hans uppmärksamhet riktad mot mig, fast det gick med finare och finare signaler trots allt !
Det känns i alla fall jättebra, även om man inte ska ropa hej riktigt än... ;)

Vad menar du. Promenerade ni, eller markhanterade eller red du, hur som helst var det trevligt att ert nya liv gick bra, men hur såg det egentligen ut. ;)

Vi tränade på att leda i Grimskaft :D
Så basic kör vi nu, Vi jobbar med att han ska ha koncentrationen och uppmärksamheten riktad på mig, och vad jag gör :)

Ja, det ska gudarna veta att det är viktigt.

"Det finns ingen ursäkt för öronhår heller - aldrig nånsin - eller finns det det." :bump:

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 405
Senast: Ceta
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 350
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka