Yeah, jag gjorde det!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag åkte till vårdcentralen helt själv idag och blev omplåstrad. Visst, jag skakade och var rädd men det var en markant skillnad jämfört med igår och tidigare dagar. För några dagar sedan satt jag ju och vrålbölade för att jag var tvungen att åka in.

Det är i ett sådant här läge man känner att stoltheten kommer krypande med morgonvarma fötter :) Ser jag bara till att fortsätta öva så kommer det nog bara att bli bättre och bättre.

"Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd." - Lille Skutt

Idag var jag modig. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 751
Senast: Grazing
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 140
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Secret Santa 2024
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur