I

Isidor

Min dator startar inte upp ordentligt alla gånger den säger att det fattas en fil nåt med 32 heter den . så jag måste alltid trycka på starta om knappen för att test igen om det går att komma in. jag har inte skivan till xp. kan jag hitta filen nån stans på nätet så jag kan installera den igen.
 
Sv: xp

Skaffa Xp och installera det igen så ska du se att det löser sig.

Seriöst, du ger ingen respons i dina trådar när man svarat, det e lite trist faktiskt.
 
Sv: xp

Jag har en gammal skiva med xp på. Den borde man väl kunna använda då ? men alla andra program som är inlagda försvinner dom eller kommer dom finnas kvar ?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Motvillig macanvändare här (the Sigificant Other i nöjesbranschen hade ett systäm när vi slog våra påsar ihop... efter 3 år föll jag...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Murphy
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp