G

glee

Jag har en mapp på mitt konto (adminstratör) men vill flytta till ett annat (också administratör).. Det verkar inte gå att kopiera den mappen, logga in på andra kontot och sen klistra in, så jag vet inte hur jag ska göra? :confused:

Klippbordet töms när du loggar ut, det är en säkerhetdetalj.
Du får göra allt med samma användare inloggad.
Om det är en mapp på skrivbordet så hittar du det under "documents and settings" mappen, där ligger användarnas profiler, gå in på användaren och titta under "Desktop" (skrivbord om det är svensk XP)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
997
Senast: Kirre
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
891
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama