B
**BORTTAGEN**
Vi var hemma hos min kompis idag och åt middag, drack lite cider/vin och umgicks.
Xanti vart kär direkt! Hon smörade, lekte och pussade.. Och Agnes pussades tillbaka Dom lekte med en tom vinbox, med Frolic i, i säkert 3-4 timmar..
Här kommer lite bilder från ikväll!
Fia (Det var så du hette va? ) det finns en bild med också, där du kan se att hon har en någorlunda stor kropp också
Här bekantar vi oss med varandra..
Du var en skojig prick, vi leker!!
Efter 2 timmars lek så slocknar Xanti för en stund. Agnes vilar sitt tunga huvud på X..
Och nu är vi igång med vinboxen och slaktar den för fullt..
Okey matte, jag kan väl ställa upp mig liite så att Fia kan få se
Såhär ser bara Agnes ut
Igen..
Och igen
Näst sista..
Och Agnes IGEN...
Agnes leker med vinboxen..
Liten filmsnutt på när Agnes leker i AVI-format! Är lättast om nu högerklickar på länken och väljer "Spara mål som.."
Då tackar jag för mig nu då!
Xanti vart kär direkt! Hon smörade, lekte och pussade.. Och Agnes pussades tillbaka Dom lekte med en tom vinbox, med Frolic i, i säkert 3-4 timmar..
Här kommer lite bilder från ikväll!
Fia (Det var så du hette va? ) det finns en bild med också, där du kan se att hon har en någorlunda stor kropp också
Här bekantar vi oss med varandra..
Du var en skojig prick, vi leker!!
Efter 2 timmars lek så slocknar Xanti för en stund. Agnes vilar sitt tunga huvud på X..
Och nu är vi igång med vinboxen och slaktar den för fullt..
Okey matte, jag kan väl ställa upp mig liite så att Fia kan få se
Såhär ser bara Agnes ut
Igen..
Och igen
Näst sista..
Och Agnes IGEN...
Agnes leker med vinboxen..
Liten filmsnutt på när Agnes leker i AVI-format! Är lättast om nu högerklickar på länken och väljer "Spara mål som.."
Då tackar jag för mig nu då!