Z

Zita

Ser den här sekvensen varje dag på TV om dessa stackars hundar, det gör mig så ont. Vill gärna bidra med en 100-lapp, men är det nån som känner till denna organisation och hur den jobbar? Har aldrig tidigare hört talas om den. Undran är om pengarna verkligen kommer fram och inte går enbart till administration. WWF har jag stött i många år, men den är ju känd och inte hört nåt direkt negativt om den. Hoppas nån vet och kan upplysa mig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 748
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 490
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 557
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka